Na een reboot bleef XP hangen op het zwarte scherm net voordat je het inlog scherm te zien krijgt. Dit probleem bleef zich herhalen, zodoende heb ik geboot naar de veilige modus. Daar zag ik dat de GF, onder de subcategorie onbekende apparaten stond. Ik heb de kaart uninstalled en na het opnieuw starten, blijft de kaart gezien worden als een onbekend apparaat. Ik kan drivers installeren, maar dan hangt windows XP, zoals eerder genoemd.
Dit probleem is onstaan, nadat ik m'n onboard audio heb geinstalleerd en weer had ongeinstalleerd(vaag woord). Ik heb drivers opnieuw geinstalleerd, verwijdert van de pc etc, maar m'n GF blijft in de categorie onbekende apparaten. Dit lijkt me de oorzaak van het probleem. Hoe krijg ik XP zover dat ie de GF weer ziet als vga adapter ?
De kaart zelf is overigens in orde, in win98se(dualboot) draait alles perfect.
Dit probleem is onstaan, nadat ik m'n onboard audio heb geinstalleerd en weer had ongeinstalleerd(vaag woord). Ik heb drivers opnieuw geinstalleerd, verwijdert van de pc etc, maar m'n GF blijft in de categorie onbekende apparaten. Dit lijkt me de oorzaak van het probleem. Hoe krijg ik XP zover dat ie de GF weer ziet als vga adapter ?
De kaart zelf is overigens in orde, in win98se(dualboot) draait alles perfect.