Toon posts:

Link openen in andere frame in menu

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit script gedownload: http://webdeveloper.earth...avigation/item.php/108431

Maar nu wel ik dat de links in dit script worden geopend in een ander target frame. Iemand een idee hoe dit moet?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:48

Wom

Je moet dan een target meegeven aan een link.

code:
1
<a href ="link">

wordt dan :

code:
1
<a href="link" target="framenaam">

Maar om te zorgen dat je niet alle links wilt aanpassen kun je ook een base target gebruiken, dan gaan alle links naar het frame dat jij aangeeft.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Er zit een complete file aan uitleg bij onder 'run the script' ... ?
Staat daar je antwoord niet bij? Ik bedoel, dit script is als een van de duizend, en hoewel we wel voor je in de code kunnen spitten zou je het sneller aan de maker zelf kunnen vragen, of, simpeler nog, gewoon zelf de code door gaan kijken.

Want zeg nou zelf, zo'n menu is wel leuk, maar je moet er ook wat mee kunnen. En als jij nog te weinig kennis van javascript hebt om dit te kunnen begrijpen (ik zeg dus niet zelf te schrijven) dan kan een ander script je misschien makkelijker helpen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
De uitleg staat er niet bij. Maar ik heb het nu uitgevonde. Ergens in een van de bestandjes staat de regel location.href=strURL;} die moet je veranderen in parent.naamvanframe.location=strURL;}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

opgelost dus :)

volgende keer zelf iets meer moeite nog doen? :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.