Volgens mij vergeet je wat te vertellen 
Wat doe je, hoe verstuur je ze etc
Gebruik je wel +<insert landnummer> etc.
Wat doe je, hoe verstuur je ze etc
daarvandaan wel 
mischien geen sms ondersteuning door provider daar
mischien geen sms ondersteuning door provider daar
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Vanaf welke telecomprovider? Naar welke provider? Type je het nummer als internationaal nummer (+(land)(net)(abonnee))? Heb je het al eens met een andere provider geprobeerd?
Kortom, geef eens wat meer info
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
heb ik ook last van als ik naar china sms, de provider daar ondersteunt geen sms vanhuit het buitenland, maar naar usa smsen gaat voor mij weer wel prima.
vraag die gene om eens na te vragen bij zijn / haar provider hoe het zit met sms ontvangen vanuit het buitenland.
vraag die gene om eens na te vragen bij zijn / haar provider hoe het zit met sms ontvangen vanuit het buitenland.
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Nou vanaf een Telfort Prepay sim. De ontvanger zijn provider weet ik zo niet, zal het morgen eens vragen. Ik heb gewoon +62-------- ingevoerd. Opvallend is ook dat ze in Indonesie geen SMSjes kunnen sturen naar mij.intoxicated schreef op 23 September 2003 @ 18:53:
Vanaf welke telecomprovider? Naar welke provider? Type je het nummer als internationaal nummer (+(land)(net)(abonnee))? Heb je het al eens met een andere provider geprobeerd?
Heeft telfort wel roaming met die lui in indonesie???
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
dan zal de provider het daar dus wel niet ondersteunenVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 18:55:
[...]
Nou vanaf een Telfort Prepay sim. De ontvanger zijn provider weet ik zo niet, zal het morgen eens vragen. Ik heb gewoon +62-------- ingevoerd. Opvallend is ook dat ze in Indonesie geen SMSjes kunnen sturen naar mij.
of in ieder geval niet naar/van buitenland.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Is het wel een Indonesische provider dan? Want als het een Nederlander is met een NL-provider daar op vakantie ofzo moet je natuurlijk gewoon +31 gebruikenVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 18:55:
[...]
Nou vanaf een Telfort Prepay sim. De ontvanger zijn provider weet ik zo niet, zal het morgen eens vragen. Ik heb gewoon +62-------- ingevoerd. Opvallend is ook dat ze in Indonesie geen SMSjes kunnen sturen naar mij.
Tesla Model Y RWD (2024)
Maar hun kunnen wel naar Engeland sturen, en die komen ook aan.chucky666 schreef op 23 September 2003 @ 18:57:
[...]
dan zal de provider het daar dus wel niet ondersteunen
of in ieder geval niet naar/van buitenland.
Dan heeft Telfort hoogstwaarschijnlijk geen roaming overeenkomstVerwijderd schreef op 23 September 2003 @ 18:58:
[...]
Maar hun kunnen wel naar Engeland sturen, en die komen ook aan.
Nope. Is echt een provider van Indonesie.--MeAngry-- schreef op 23 September 2003 @ 18:57:
[...]
Is het wel een Indonesische provider dan? Want als het een Nederlander is met een NL-provider daar op vakantie ofzo moet je natuurlijk gewoon +31 gebruiken
Ligt heel erg aan de provider. Mijn vriendin zit momenteel in spanje voor drie maanden en ze heeft daar een prepaid van Amena oid, daar kan ik met mijn T Mobile abbo van 35 eetjes in de maand dus niet heen sms'en en bellen
Bellen moet wel kunnen volgens de helldesk van Tmobile, maar dat lukt dus ook niet. Dat ik niet kan sms'en komt omdat T mobile nooit roaming contracten voor sms verkeer afsluit aldus de helpdesk.
Ik heb ook nog een prepaid kaart van telfort en daarmee kan ik dus wel gewoon die spaanse mobiel bereiken, ook sms'en gaat goed, hoewel ook telfort geen roaming overeenkomsten heeft voor sms verkeer, dus je moet volgens mij maar net geluk hebben.
Van T mobile pik ik het echter niet dat ik niet kan bellen terwijl dit volgens hen wel kan, ze zijn nog bezig het te onderzoeken, maar de eerste 15 euro die ga ik mooi op hun verhalen, want die ben ik nu kwijt met mijn Telfort kaart, terwijl dat helemaal niet had gehoeven
Ik heb ook nog een prepaid kaart van telfort en daarmee kan ik dus wel gewoon die spaanse mobiel bereiken, ook sms'en gaat goed, hoewel ook telfort geen roaming overeenkomsten heeft voor sms verkeer, dus je moet volgens mij maar net geluk hebben.
Van T mobile pik ik het echter niet dat ik niet kan bellen terwijl dit volgens hen wel kan, ze zijn nog bezig het te onderzoeken, maar de eerste 15 euro die ga ik mooi op hun verhalen, want die ben ik nu kwijt met mijn Telfort kaart, terwijl dat helemaal niet had gehoeven
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
ik zat 2 jaar geleden in indonesie en kon gewoon smssen en gesmsd worden met telfort hoor..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
zoals ik hierboven ook al zei: dat zou best kunnen, maar dat hangt dus af van de provider waarmee je belt in Indonesië, want garantie om te kunnen bellen/sms'en geven ze je nooit...Ener-G schreef op 23 September 2003 @ 19:12:
ik zat 2 jaar geleden in indonesie en kon gewoon smssen en gesmsd worden met telfort hoor..
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Pagina: 1