[Win2k + Apache] Apache start wel maar doet niks?

Pagina: 1
Acties:

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:19
Naja, om 't hele verhaal kort te houden, na wat probleempjes systeem geformateerd, win2k d'r op met webserver (apache dus). Ik start apache, en die start gewoon zonder errors, maar wanneer ik dan een pagina laad blijft ie een minuut of 2 laden, en dan kan de pagina niet gevonden worden....

Ik heb wel een aantal keer eerder apache op 2k geinstalled zonder problemen... maar dit vat ik dus niet. Ik heb hier verder geen firewall op ofzo, en gewoon op poort 80. Apache restarten, reinstallen, of 1.x installen helpt ook niet (draai nu 2.x).

In de search kon ik totaal nix vinden wat ook maar in de buurt kwam van mijn probleem, dus vandaar. De site is trouwens www.monstars-online.net om te testen...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems -> Software Algemeen

Ik denk niet dat dit aan Windows ligt. Ik betwijfel zelfs of 't aan Apache ligt ;)
Kun je je server wel lokaal benaderen? Het kan natuurlijk zijn dat de DNS gewoon niet up to date is ;)

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:19
Nej, lokaal ook niet, dan krijg ik precies hetzelfde probleem dus DNS probleem is al uitgesloten. Heb al apache config opnieuw gemaakt, en van een maat geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten.

Edit:
Het kwam na een reinstall van win2k (daarvoor werkte het gewoon) maar ik heb het precies hetzelfde (en zelfde manier / volgorde geinstalleerd) maar nog steeds... het probleem blijft bestaan.

Ik heb alle software op C staan en de wwwroot enzo op D en de paden kloppen gewoon.... ik heb al vanaf gister lopen prutsen maar heb ngo steeds niets gevonden...

[ Voor 49% gewijzigd door m33p op 24-09-2003 12:57 ]