had een redhat7.2 servertje met daarop php 4.3.2 en MM-1.2.2 en apache1.3.27
besloot om ipv van files als sesion handler maar eens MM te gebruiken.
echter als ik via de .ini mm specificeer als session handler dan houden session na een tijdje opeens op met werken.
maw, ze worden niet meer gecreeerd en zijn dus altijd leeg.
als ik 'files' als session handler gebruik werkt het overigens allemaal perfect.
nu zag ik dat er een nieuwe versie van mm uit was dus die maar meteen gecompileerd en meteen ook maar even de nieuwste apache en php.
maar helaas, het probleem blijft.
wat helpt is apache restarten en dan gaat het wel weer even goed maar na een tijdje weer het zelfde probleem.
dit varieert tussen de 10 minuten en een paar uur.
php geeft overigens geen foutmeldingen.
ik had ook nog ergens een redhat 7.2 testbak staan en daar draait het allemaal wel goed op dus nu snap ik er niets meer van.
er is niet bijster veel over te vinden en ook al gevraagd op een ander forum maar weinig nuttige response.
heeft iemand dit ook wel eens gehad of een vermoeden waar dit aan kan liggen.
besloot om ipv van files als sesion handler maar eens MM te gebruiken.
echter als ik via de .ini mm specificeer als session handler dan houden session na een tijdje opeens op met werken.
maw, ze worden niet meer gecreeerd en zijn dus altijd leeg.
als ik 'files' als session handler gebruik werkt het overigens allemaal perfect.
nu zag ik dat er een nieuwe versie van mm uit was dus die maar meteen gecompileerd en meteen ook maar even de nieuwste apache en php.
maar helaas, het probleem blijft.
wat helpt is apache restarten en dan gaat het wel weer even goed maar na een tijdje weer het zelfde probleem.
dit varieert tussen de 10 minuten en een paar uur.
php geeft overigens geen foutmeldingen.
ik had ook nog ergens een redhat 7.2 testbak staan en daar draait het allemaal wel goed op dus nu snap ik er niets meer van.
er is niet bijster veel over te vinden en ook al gevraagd op een ander forum maar weinig nuttige response.
heeft iemand dit ook wel eens gehad of een vermoeden waar dit aan kan liggen.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who