[PC]Freedom Fighters

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Van de makers van Hitman 2.
http://www.eagames.com/official/freedom/us/home.jsp

Features
In a world where the Soviet Union won the Cold War, a fierce conflict is unfolding in the streets of America. Taking on the role of Christopher Stone, players evolve from an average New Yorker into a fearless patriot who recruits and leads an army of freedom fighters in the streets of New York City. Freedom Fighters combines the depth of a squad based game with the intensity of an action-packed war game that unfolds in the streets, subways, and buildings of the city.

Key Features
Character evolution that transforms the main character from an average civilian to the toughest Freedom Fighter in the world.
Fast paced squad based element that enables players to recruit and lead up to 12 Freedom Fighters into battle.
Intense, in-your-face urban guerilla warfare scenarios ranging from small sabotage missions to large battles where the player has to conquer enemy installations.
Charisma-based Recruiting System gives players points for rescuing prisoners or capturing key installations.
Variety of weapons including machine guns, rocket propelled grenades, and Molotov Cocktails.
Environments and the seasons will evolve over time. As the game progresses, the city is slowly degraded and transformed into a massive battlefield.
Enhanced rendering technology via Io Interactive's "Glacier" engine that lends to amazing 3D special effects such as real-time lighting, rain, snow, smoke and explosions.
Rich environmental audio such as shouting when in battle, barking out commands and music setting the pace and mood of the gameplay action. Music composed by Jesper Kyd and performed by the Hungarian Radio Choir.
Multiplayer support - Up to four players via split-screen mode on the console versions.
Available Fall 2003 on the PlayStation 2, Microsoft Xbox, Nintendo Gamecube and PC.

Review
Gamespot
IGN

Demo
@ IGN 75.3 mb

Characters
Christopher Stone
Isabella Angelina
The Kid
General Tatarin
Manhattan Resistance

Be gentle...het is de eerste keer voor mij ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Flex op 05-06-2005 14:41 . Reden: screenshots verwijderd @ server ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Ik heb de demo gespeeld, maar mij kon het niet bekoren. Beetje teveel recht toe recht aan voor mij. Het spel zelf zit wel goed in elkaar, maar voor mij persoonlijk is het geen aanrader.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:37
IK heb hem ook gespeeld (demo) ik moet zeggen het is een leuke arcade shooter .

alleen wel iets met strategie er bij .

Maar deze game ga ik zekers helemaal spelen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook gespeeld en vond het ook niks...

Hetgeen wat ze wilden bereiken (een redelijke third person action shooter maken) hebben ze op zich wel bereikt maar het is gewoon te basic hersenloos schieten. Dit genre is niet voor mij weggelegd, denk ik.

Ze hadden wat meer met het squad-gebeuren moeten doen, de game wat origineler maken en zich laten onderscheiden van al die andere shooters.

Verwijderd

Ik ga het spel vanavond even proberen ik heb de filmpjes gekeken en ik vind ze echt super ruig

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het spel ziet er (in de demo) in iedergeval erg netjes eruit, al is het allemaal een beetje veel van hetzelfde.

De besturing is redelijk simpel, maar toch ging het mikken op tegenstanders erg vaag, aangezien je of vanachter stuurt of naast het hoofd van het figuurtje hangt, waardoor je toch niet helemaal normaal kan mikken. Verder moet je ook maar wat sproeien, want met een gemikt schot gaan ze niet dood...

Maar het was vermakelijk en het was ook niet de bedoeling van IO Interactive om een diepgaande game te maken, maar gewoon een leuk en simpel spel en dat is wel gelukt :)

The devil is in the details.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ik heb hem op de xbox, en het is een van de leukste spellen in lange tijd gespeeld.

1 - de levels zijn geen soort "lange gang" maar open wijkjes in een stad
2 - de levels zijn met elkaar verbonden. (bv. eerst in 1 wijk een brug slopen, heli tegenkomen, via riool naar wijk 2 sluipen, helipad vernietigen, terug naar wijk 1, supplycenter vernietigen en tevenst level uitspelen, wijk 2 uitspelen doordat daar nu minder mannetjes zijn)
3 - je hebt constant tot 12 mannetjes onder je commando, waardoor je niet meer ziels alleen bent
4 - de commando's die je aan de mannetjes kunt geven zijn goed uitgedacht, en ze zijn ook een x slim genoeg om er goed op te reageren. Als je bijvoorbeeld als opdracht defenden geeft, zoeken ze dekking, ze schieten niet constant mis, ze lopen niet zomaar hun dood in... Door de slimme controls kun je heel makkelijk bv 3 mannetjes links en 3 mannetjes rechts sturen, of een frontal assault wagen. Je hoeft dus niet meer (zoals in veel andere spellen) je "vrienden" achter te laten om eerst zelf het hele level uit te spelen en ze daarna op te halen.

Kortom, imho topspel en aanrader! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Splash op 24-09-2003 18:56 ]

Verwijderd

mmz kan aan mij liggen maar ik vind die 1fst person hand bij de ak47 erg veel op die van tobias rieper(hitman) lijken uit hitman2. Andere skin van het wapen maar toch de hand is het zelfde. OVer de game heb ik helaas geen mening

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
Ik ben nu in level 2 ongeveer waar je met TNT de brug moet opblazen voor dat je verder kan maar ik kan de tnt nergens vinden? iemand een idee je moet de trein brug inlaten storten anders krijg je bij de harbor dat ze steeds meer mannen erbij krijgen.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
kijk hier eens wat Gamespot zegt over freedom fighters :)
http://www.gamespot.com/p...thebattleforli/index.html

Dit spel moet het helemaal zijn volgens de gerenomeerde gamesite.

Specs

Verwijderd

Ik heb de PC demo, en tot nu toe erg vaak gespeeld :)

De PS2 versie is onderweg vanuit Engeland en hopelijk volgende week hier :)

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
TheGeneral schreef op 24 September 2003 @ 20:21:
Ik ben nu in level 2 ongeveer waar je met TNT de brug moet opblazen voor dat je verder kan maar ik kan de tnt nergens vinden? iemand een idee je moet de trein brug inlaten storten anders krijg je bij de harbor dat ze steeds meer mannen erbij krijgen.
Je moet (via de put daar boven bij die brug, zodat je strax dit hele level niet overnieuw hoeft te doen) eerst naar het andere leveltje gaan (die waarin ook die krijgsgevangenen zitten) en daar uit een restaurantje de explosieven halen. Vervolgens terug naar de brug en... BOEM! :)

Overigens kan ik ook aanraden om eerst de helipad dat weer andere leveltje (harbour?) op te blazen, zodat de helicopter die bij die brug rondhangt verdwijnt.

Wie zei dat dit spel simpel is??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Speelt niemand dit spel verder ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Le_Freak ! schreef op 26 September 2003 @ 09:31:
Speelt niemand dit spel verder ?
JA de demo nog steeds :( ik wacht op de hele versie .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het hele spel inmiddels en gister avond gespeeld.. ik vroeg mij al af waarom gamespot deze game een 9.8 geeft.. nu weet ik het

het is net als hitman een briljant bedacht idee om een game te maken wat anders is dan anderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vondt de game (ik heb de demo gespeeld) wel origineel moet ik zeggen. Nog nooit heb ik zo'n arcade-achtige 3dshooter gezien. Grafisch vindt ik 'm ook wel erg stoer & het speelt allemaal lekker vlug.

Hoewel ik normaal wat meer van realisme houdt en de arcade-games vlug vindt gaan vervelen, zou dit toch best eens wat kunnen zijn. Ik ga 'm in de gaten houden...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ik vind het een leuk spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ach het is niet alleen maar schieten
vrouwen kijken gaat ook nog wel in dit spel

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss0_25.jpg

O+

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
dit spel is echt cool! je manntjes zijn behoorlijk slim, het speelt lekker en ziet er erg goed uit

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Grafisch valt het spel wel mee het verhaal is ook nog te doen, maar ik vindt de gameplay niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een erg leuk spel om te spelen. Het loopt allemaal soepel op maximaal detail. Het vechten vond ik wel even wennen, maar als je eenmaal door hebt :) Wat mij betreft verdient IO een dikke pluim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Metal Slug in 3D. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
het heeft er een heeeeeeeeeeeel klein beetje van weg van metal slug maar het is totaal anders

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Het is idd een arcadeshooter....in het begin is het wel leuk,maar het gaat wel gauw vervelen.
Verder wel nice graphics en alles in max. speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hmm, ik heb hem zojuist uitgespeeld.. leuk spel, maar wel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
zeker een leuk spel, alleen wat weinig verhaal, had wat meer uitgediept mogen worden :(
maja, je kan niet alles hebben
ow jah: speel het spel niet op de makkelijkste mode(zoals ik :)) want dan heb je t dus binne één dag uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Mjah, ik speel het nu op de op 1 na moeilijkste setting (In FPS games red ik de moeilijkste setting meestal niet, makkelijkste setting is altijd veels te makkelijk) en zelfs dan is het een breeze. Vooral omdat je squadmates hebt en je eigenlijk ongelimiteerd kunt healen (geen medkits meer? even terug naar de base) wordt het spel te makkelijk gemaakt imho.

Wat ik wel leuk vind is dat mannetjes altijd wegduiken voor granaten... machinegun die in de weg zit? Keil er een granaat naar toe en laat iedereen aanvallen... de machinegun is die paar seconden even onbemand wat vaak genoeg is om zo'n roadblock te cleanen.

[ Voor 31% gewijzigd door Acolyte57 op 29-09-2003 12:16 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

zodra ik zag dat et van de makers van hitman was ben ik em gelijk ant downloaden. kzit nu op me werk dus ff op me usb stick en vanavond lekker gamen.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gisteren gekocht en vond het idee als guerrilia strijder wel interessant. Het is wel leuk dat het nu eens hit and run is en je niet echt alla rambo style kan aanvallen.
Die teammates kun je ook wel leuke klusjes laten doen alleen heb ik vaak het idee dat je ze niet alleen aan iets kan overlaten dan zijn ze zo dood je moet ze toch altijd helpen.
Het aimen is ook best slecht. Volgens mij maakt het niet echt uit waar je schiet op een vijand, er zijn geeneens headies volgens mij.
Het beperkte aantal wapens vind ik ook niet echt leuk gelijk in het begin heb je al een machine gun ( ak ) en veel andere machine geweren krijg je niet meer ( alleen smg ). Het leek me wel leuk dat je veel verscheindenheid zo hebben. rush wapens, verschillende meelee wapens, silenced wapens rifles, verschillende sniper rifles ( met verschillende zoom en fire rate ) dat zie je tegenwoordig in de meeste games toch wel dus jammer dat het hier niet in zit.
Maar verder is het spel tot nu toe voor mij een geen tegen valler.
goed werk verricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 12:30:
Volgens mij maakt het niet echt uit waar je schiet op een vijand, er zijn geeneens headies volgens mij.
Die zijn er zeer zeker wel. Schiet maar eens op zo'n dikke shotgunner, je kunt wel kogels in z'n kevlar blijven pompen maar een beetje richting het hoofd is toch een stuk effectiever.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
die mannetjes met machine gun zijn pas zwaar gepansert :P headshots gaat een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met de PS2-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 15:33:
Iemand al ervaringen met de PS2-versie?
Als het goed is krijg ik hem zo rond woensdag, als de TPG ff meewerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
hmm een van de leukere spellen van de afgelopen tijd, ik zag de demo op de xbox en het zag er wel vet uit, ik moet zeggen dat het erg leuk is, ik hou wel van die russische verhaaltjes :), alleen vervelend dat je zo moeilijk kan saven, helemaal terug naar zon rioolgat lopen, op het hoogste niveau is dat wel verstandig heb ik gemerkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Iemand die nog geluidsproblemen heeft met dit spel? ik heb een creative audigy 2 maar gebruik de kxdrivers en ik krijg maar steeds van die scratch geluiden tijdens het spelen. Ik weet dat EAX nog niet helemaal door kx wordt ondersteund,dus wat ik wil weten is of het door die drivers komt. In de spel heb ik ook geen optie gevonden om EAX uit te schakelen, dus weet iemand misschien hoe dit wel moet....

Verder erg leuke spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik heb 'm uitgespeeld :( hij is echt veels te kort. Doorgewinterde spelers kunnen 'm het beste meteen op de moeilijkste stand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wauw, het is echt HEEL lang geleden dat ik zo'n geweldig goed verzorgde game heb gespeeld, dit soort lui moet je aanmoedigen tot het maken van meer games (Hitman 2 was ook geweldig). De AI is echt bijna foutloos! Schuilen achter objecten, NOOIT vast komen te zitten en goed luisteren wat je als opdracht geeft. Ik ben echt onder de indruk van deze game. Als je hem nog niet geprobeert hebt doe het dan alsnog, ik garandeer je dat je verslaafd raakt..

Het is echt jammer dat dit soort games niet beter gepromoot worden, dan zouden ze veel en veel meer geld kunnen verdienen.

Aanrader!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Meer screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/1586/feature/2003-07-09/screen1_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/1586/feature/2003-07-09/screen2_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/1586/feature/2003-07-09/screen3_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Even een vraagje ik zit nu in dat haven gebied , waar die HELI boven vliegt .

Maar wat moet ik daar doen heb iedereen al koud gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
uh, die missie waar je een sniper bent?
daar moet je helemaal terug lopen naar het begin waar je bootje ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 14:19
ik heb hem net geinstalleerd zou eens kijken zo te zien naar die sceens ziet het er erg mooi uit ben heel erg benieuwd hoe die nu speeld jullie horen het nog van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
unfor schreef op 03 October 2003 @ 12:20:
uh, die missie waar je een sniper bent?
daar moet je helemaal terug lopen naar het begin waar je bootje ligt
THX :D

dat was het ....

zo hier wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/FF-01.jpg

Gewoon TUSSEN de ogen :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/FF-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/FF-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/FF-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/FF-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is een van de weinige spellen die mooier en verzorgder wordt naarmate je VERDER komt, meestal is alleen het begin gaaf, en de het eind saai. Bij Freedom Fighters is dat het tegendeel. te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:08
Lijkt alsof het op de `The Thing´ engine is gebaseerd.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is hun eigen Hitman 2 Engine (verbeterd uiteraard), een verdomd goede engine, veeeel beter dan die 'The Thing' engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

mooi spel, alleen dat aimen is idd niet erg precies. bij hitman kon je tenminste nog headies maken

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

pak de sniper maar es :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HAhAHA ik had er al een foto van neer gezet :)

eerst ZOOOOOOOOM en dan (tussen de oren) PLOF !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
FoggyFreek schreef op 03 October 2003 @ 14:46:
Het is hun eigen Hitman 2 Engine (verbeterd uiteraard), een verdomd goede engine, veeeel beter dan die 'The Thing' engine.
Nou, dan moet jij maar eens even beter kijken, want de grafische engine van The Thing vond ik wel effe beter dan die van Hitman 2. En de grafische stijl, het team-based spelen en de HUD lijken zo ontzettend op The Thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
ik vind het ook een erg leuk spel, maar de hoogste moeilijkheidsgraad is tohc wel wat lastig hoor, te vaak hetzelfde overnieuw doen, dan maar een iets korter spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag eindelijk het volledige spel, werd wel tijd, de demo heb ik echt tig keer gespeeld :P

Speelt erg lekker op de PS2 moet ik zeggen, was eerst een beetje bang dat de controls erg moeilijk onder de knie te krijgen zouden zijn, maar dat valt reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hoe speelt het nou? Sniper achtig? Of meer schieten op alles wat los en vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Totnutoe vind ik het een zeer vermakelijk spel.
De 3 gecombineerde levels ieder keer vind ik een leuke "uitvinding".
Als het ene niet lukt, ga je even naar het andere stuk.

Het team-based is wel leuk, maar een beetje raar uitgewerkt.
Ik weet nooit wanneer m'n teammates doodgaan en OF ze doodgaan.
Ineens ligt er dan eentje gewond, terwijl ze misschien al 100x beschoten zijn.
En af en toe blijft er iemand ergens "hangen" omdat ze vijanden zien, terwijl ik zeg dat ze me moeten volgen naar een nieuwe locatie.

Ik ben nu op de makkelijkste moeilijkheidsgraad bezig ... en toch vind ik het nog lastig af en toe. Het komt ook doordat je sommige missies in een bepaalde volgorde moet voltooien.
Dan kom je weer in een stuk waar weer wat nieuwe soldaten "gedropt" zijn, terwijl je eerst de hele omgeving uitgeroeid had.
Een andere reden dat het k*t ging was dat ik me niet helemaal bewust was van de handigheid van de quicksaves. Ik dacht dat die weggingen zodra je een van de 3 levels uit ging, en dan weer van voren af aan zou moeten beginnen.
Dat bleek gelukkig niet zo te zijn.

Qua graphics:
Niet super ( HL2 / Far Cry) , maar wel behoorlijk mooi.
De levels zijn ook wel sfeervol.

Door m'n omzwervingen heb ik wel al een bug gevonden:
Ik moest de HeliPad kapot maken ... helemaal geinfiltreerd, en toen kwam ik bij de helipad aan.
"You need some C4"
Hmm, fuck!
Toen maar even een ander level gedaan, en daar C4 opgepikt.
Maar toen kon ik dat helipad level niet meer doen, het was blijkbaar al gehaald :?
De helicopter bij de brug was namelijk ook weg.

Ook wordt ik zo langzamerhand ziek van de geluidjes bij dingen die je niet kunt oppakken.
Je komt gewoon vaker door een gang waar dan weer een shotgun ipv machinegun ligt, en dan hoor je weer zo'n geluidje. Of bij wat medikits terwijl je er al 8 hebt.
En bij de missie waar je het tankstation op moest blazen had ik me even neergezet bij een politieagent. Die vond het alleen nodig om 1x per 10 seconden z'n verhaal te vertellen... saaie gast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

schieten op alles wat los en vast zit, sniperen lukt niet echt met een AK of Magnum ;) probeer het wel :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 04 October 2003 @ 20:08:
schieten op alles wat los en vast zit, sniperen lukt niet echt met een AK of Magnum ;) probeer het wel :)
Nee dat zal niet. Snipen met een magnum ok dat gaat niet zo heel goed. Maar je kan vijanden toch al lekker afmaken voordat ze het goed door hebben. Rutig op het hoofdje mikken en bam bam bam. Met ak kan je reuze goed snipen als je rustig schiet zelfs vanaf grote afstanden. Bij dat level waar je die haven massal aanvalt en alles mislukt heb je zo'n hokje met van die heavy machien gunner die het ijs bestrijken. wist niet dat je dat hokje kon opblazen met rocket launcher. Kheb die gastjes er toen toch lekker uitgesniped, daag heavy machine gunners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

hehe 1 ding top spel :d

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Ik heb de demo gespeeld en ik vind het niet echt fantastisch. Er zit weinig vernieuwing in. GFX is ok, maar daar blijft het bij. Of je vind het een leuk spel, of je vind er niet zo veel aan :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

best een OK spel, hoewel ik het HEEL erg jammer vind dat er zo weinig wapens in zitten, en dat je maar 2 guns mee kan nemen (pistool en rifle)
ook het aantal kogels voor je assault rifle is echt tries,t 150!, ik jaag die er zo door heen, en door het onprecieze van die gun zijn ze helemaal snel op...

maarja, verder ok, geen 10, wel een 7 wat bij betreft :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik vind het juist fijn realistisch dat je maar 2 guns mee kunt nemen, en zo weinig ammo. Weinig kans dat een echte guerilla strijder in zo'n situatie wel 15 verschillende guns en 2000 kogels mee sjouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 05 oktober 2003 @ 20:06:
best een OK spel, hoewel ik het HEEL erg jammer vind dat er zo weinig wapens in zitten, en dat je maar 2 guns mee kan nemen (pistool en rifle)
ook het aantal kogels voor je assault rifle is echt tries,t 150!, ik jaag die er zo door heen, en door het onprecieze van die gun zijn ze helemaal snel op...

Dan zou het spel te makkelijk worden, aangezien je ook teammates hebt met unlimited ammo.

Dat je maar 1 van elk soort wapen kan meenemen vind ik juist wel goed van het spel, alleen wel jammer dat er maar een paar inzitten idd, hadden wel 2 meer medium guns kunnen bedenken :)

Maar goed, neemt niet weg dat het een top spel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Laatst online: 12-12-2022
Weet iemand hoe ik de resolutie aan kan passen?
Elke keer dat ik een spel installeer staat de resolutie bijna altijd op 800x600 in het spel(wat bij dit spel ook blijkbaar het geval is), terwijl ik bij mijn buro instellingen gewoon 1024x768 heb.

Normaal kan ik dan bij options de gewenste resolutie instellen, maar bij dit spel niet.
Weet iemand een andere manier om de resolutie in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel zelf niet, maar wat ik van de demo nog weet, kan je dat in een setup instellen die je los van het spel kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Laatst online: 12-12-2022
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:55:
Ik heb het spel zelf niet, maar wat ik van de demo nog weet, kan je dat in een setup instellen die je los van het spel kan opstarten.
Thanks (sorry dat ik niet verder gekeken heb dan de .exe lang is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik speel hem in een na laatste hard mode, maar kom niet verder in die brooklyn firehouse level, heb nu die C4, maar moet dat firehouse nog schoonvegen, wordt daar elke keer neergeknald, op die overgang staan allemaal machinegunners + die heli, en ik heb maar 5 kogels voor die sniperrifle, lang niet genoeg om al die irri gasten neer te knallen :(

Bij die ingang op de hoek heb je ook van die towers en die gasten snipe ik altijd, lastig neer te schieten...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Ik zit vast in het laatste level, ik heb iedereen dood (ook die leider) en nu cirkelt er de hele tijd een helicopter boven mijn hoofd, ik heb geen flauw idee wat ik nog meer moet doen, iemand?
Acolyte57 schreef op 08 October 2003 @ 02:27:
Je moet terug naar je bootje :)
tnx, ik had het al gevonden.. verslavend spelletje :P ik wilde 2 uur geleden al anar bed.. het is trouwens niet het laatste level.. mooizo

[ Voor 42% gewijzigd door St@m op 08-10-2003 02:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Je moet terug naar je bootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem: heb geformat ct, maar nu kan ik mijn oude save game niet meer laden, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist uitgespeeld :), laatste level viel wel een beetje tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freedom fighers heeft wel een leuke gameplay maar ik vind het erg lineair en het verhaal is zooo lelijk en makkelijk afgewerkt met neiteens een cool eindfilmje :'( Jammerrrr.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
heb het einde niet gehaald, maar de gameplay vind ik op zich wel cool bedacht.
Leuke game, ook het Charisma level om naarmate je meer goede dingen doet meer mannetjes mee te kunnen nemen wel OK.
Trouwens wel duidelijk verschil te merken tussen de mensen die je mee neemt naar een stad (binnenshuis) en buiten. Die riotgunners zijn ideaal binnen, maar gaan je buiten alleen maar kapot.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 21:37:
ik zit met een probleem: heb geformat ct, maar nu kan ik mijn oude save game niet meer laden, iemand hier ervaring mee?
Je savegames worden bewaard in bij je documenten, dus als je daar geen back-up van hebt gemaakt heb je pech

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig heb ik die map nog, heb het even geprobeerde en het werkt bedankt. Wat ik niet snap is dat er in mijn install directory een map met de naam save stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
TepelStreeltje schreef op 05 oktober 2003 @ 20:06:

jij bent meer van het kaliber 200kg aan wapens op je rug of in je binnenzak (ja dat kan natuurlijk wel) grote rambo-formaat achtige magazijnen patronen op je rug, en super accurate wapen die op 500m in zn kop schieten

'realistisch' spel is iets teveel voor jou kenneiljk ?

ik vind 't juist beter al die "nadelen" die jij beschreven hebt. Ik vind het een HEERLIJK spel , net als Max Payne , welliswaar beetje kort maar na een maand is het heerlijk om nog ff een paar leveltjes te gaan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 13:41:
Gelukkig heb ik die map nog, heb het even geprobeerde en het werkt bedankt. Wat ik niet snap is dat er in mijn install directory een map met de naam save stond.
Maar daat doen nu meer spellen tegenwordig , want veel mensen kijken in die savefilesdir.
En meestal zit er dan wel een TXT (readme) bestand in waar die savegames bewaard worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

InterXs schreef op 18 October 2003 @ 14:22:
[...]

jij bent meer van het kaliber 200kg aan wapens op je rug of in je binnenzak (ja dat kan natuurlijk wel) grote rambo-formaat achtige magazijnen patronen op je rug, en super accurate wapen die op 500m in zn kop schieten

'realistisch' spel is iets teveel voor jou kenneiljk ?

ik vind 't juist beter al die "nadelen" die jij beschreven hebt. Ik vind het een HEERLIJK spel , net als Max Payne , welliswaar beetje kort maar na een maand is het heerlijk om nog ff een paar leveltjes te gaan knallen.
heheh, dan zeg je het zelf :)
bij max payne zit je helemaal afgeladen met guns, dus je spreekt jezelf tegen :)

mijn grootste ergenis is dat je alleen een AK heb, geen m4a1 ofzo, ALLEEN 1 assault rifle, 1 smg, en 1 sniper.

ze hadden er meer types in moeten gooien!
en als ik een ventje van wat langere afstand MOET doden, zoals zon dude achter zon machine gun, dan moet ik eerst een snipergun zoeken, hem neerschieten, en men ak weer halen. tegen de tijd dat ik terug ben zitten er al weer nieuwe ventjes bij die blockade...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een stabiel spel. Catalyst 3.8 doet het al wat beter, niet allemaal van die rare dingen door mn scherm, maar nu liep ie ineens vast. Blauw scherm. Bij andere spellen heb ik nooit vastlopers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Tjah, met m'n GF4 heb ik nooit problemen met spelletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

TepelStreeltje schreef op 18 oktober 2003 @ 16:16:
en als ik een ventje van wat langere afstand MOET doden, zoals zon dude achter zon machine gun,
Waarom? Ik heb geen enkele machinegunner met een sniper rifle gepakt, dat kostte veels te veel tijd. Granaatje gooien, kijken hoe ie wegspringt, dan erop af rennen en 'm van dichterbij met de rifle neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 19 October 2003 @ 19:13:
Tjah, met m'n GF4 heb ik nooit problemen met spelletjes :)
hehe, daar heb ik lekker veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff nu pas dit spel ontdekt ,maar wat een spel zeg .

echt leuk gemaakt maar snel doodgebloed bij velen als ik dit forum ziet ?

Nouja al die reviews konden mij ook niet overtuigen totdat ik het een keer gespeeld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Niet zozeer snel doodgebloed als wel snel uitgespeeld... duurde jammergenoeg niet zo heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah mooi dan speel ik ook is wat uit :)

tot nu toe alleen gta vice ,mafia en crash team racing op de psx :)

moet me namelijk erg boeien om het einde te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit spel op PS2 en vind het toch een coole shooter, ook in multiplayer beleef je vele uren lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik snap er niets van, ik speel op de makkelijkste stand en ik kom niet ver want als ik een pistool heb of medic kit dan loopt die constant te wisselen met alle objecten en ik kan alle objecten hierdoor ook niet gebruiken. Maakt daardoor ook continue een ratelend geluid. Ook niet als ik de muiswiel ingedrukt houd en zogenaamd een keuze kan maken. Verder dan de ambulance kom ik niet omdat mijn maat de doorgang belemmert. En die zegt steeds dat ik mijn medic kit moet gebruiken.

Word er niet goed van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ cc12

hmm, dat is lang geleden. heb je een screenshot?
Pagina: 1