Toon posts:

[HP 930C] Pagina's per inktpatroon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met het maken van een kampkrant over een kinder-kamp. Nu zitten er in deze kampkrant nogal wat foto's (zwart/wit gemaakt met digicam). Wanneer ik deze uitprint is de kwaliteit prima, maar wanneer ik de pagina's ga kopieren gaat de kwaliteit ook een stuk achteruit.

Nu is mijn vraag: zou het rendabel zijn om alle pagina's (+- 1800) zelf af te drukken. Hoeveel pagina's kan je afdrukken per inktpatroon? Op de stand normaal.

Elke pagina van de krant is helemaal gevuld en bevat wel 1 of meerdere foto's.

Ik wilde ze eerst laten kopieren.. maar begin nu toch wel te twijfelen.

Bij voorbaat dank!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Bij een goede copyshop is er ook de mogelijkheid om die kampkrant op een laser-printer te laten afdrukken, dat laat ik ook 2x per jaar doen voor programmaboekjes. Dit is volgens mij zelfs goedkoper dan laten kopieren. Ik verwacht niet dat het rendabel zal zijn om ze op een inkjet zelf af te drukken. Je zou eens kunnen vragen of ze daar een proefdruk van willen maken voor je zodat je eerst de kwaliteit kan zien.

Verwijderd

Topicstarter
ok thks.. weet iemand wat het kost om een zwart/wit pagina te laten afdrukken bij multicopy? ik kan het nml niet op de site vinden..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ehm hier mischien .... dit is vast een beter plek om op te vragen
http://www.multicopy.nl/Center/GetAQuote.asp?FranchiseID=5

let wel op deze is voor amersfoort ...
voor een ander plaats zul je even dezelfde moeite moeten doen al ik

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
jah.. daar heb ik al gekeken.. ik wil wel bellen morgenochtend.. maar ik dacht als iemand het nu weet is wel zo handig

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraag: is het mogelijk om ongeveer 800 pagina's in zwart/wit af te drukken met een HP 930C printer. De pagina's bevatten wat foto's en voor de rest tekst.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 08:36:
Nog een vraag: is het mogelijk om ongeveer 800 pagina's in zwart/wit af te drukken met een HP 930C printer. De pagina's bevatten wat foto's en voor de rest tekst.
Als jij continu gaat afdrukken kun je die 930c na 100 copy'tjes weggooien. Inktjet printers zijn niet gemaakt voor mass production.

(Afgezien daarvan, Ik wil niet weten hoelang je daarmee bezig zou zijn :P)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1