• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023
ik had een hele lange tijd trug (kan gerust meer dan 2 jaar zijn) ooits een gadget gezien waarmee je mensen kon afluisteren die een meter of veel van je vandaan staan. Dan had je zo'n apparaatje en moest je in de richting van die mensen richten, en dan kon je alles duidelijk verstaan, zelfs als ze fluisteren. Weet misschien iemand welk ding ik bedoel en waar je ut kunt kopen? :?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Verwijderd

probeer de spy shop eens in amsterdam!! B)

Verwijderd

Je bedoeld zo'n lege rol toilet papier die je in iedere supermarkt kunt kopen ? Die kun je idd tegen je oor houden.. En als je dan heel goed luisterd kun je ze horen ! :>

succes :)

( btw. Heb geen idee wat je bedoeld )

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-02 23:25
dat heet een richt-microfoon, geloof ik...

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
zoiets???
http://www.amazon.com/exe...nosim/002-2926582-6888851

gewoon via google gevonden........ :7

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 16:21

tweakerbee

dus..?

Die dingen heten richtmicrofoons. Ik geloof alleen dat ze niet heel erg goedkoop zijn, en je moet uitkijken dat je de privacy niet schendt.

You can't have everything. Where would you put it?

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Zoek eens op: Directional Microphone

Dat bedoel je volgens mij. En die heb in je in verschillende soorten, maten en prijzen.

edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door Stuff op 23-09-2003 16:41 ]

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Verwijderd

Gelukkig dat dit geen Amerika is ;) Als ze er daar achter komen, heb je gelijk een rechtzaak aan je pens hangen :P

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Dat bedoel je volgens mij. En die heb in je in verschillende soorten, maten en prijzen
of in het nederlands gewoon een richtmicrofoon

niet goed geleze... was al gezegd

[ Voor 11% gewijzigd door Tweeker op 23-09-2003 16:45 . Reden: eerst lezen, dan doen RTFP ]

1 + 1 = 3

• Awkwarding
nee zoiets niet, ik zal wel ff op google zoeken naar Directional Microphone
ik d8 dat ik het ooits in zo'n cjp-boekje ofzoiets gezien had

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:18

BoAC

Memento mori

Volgens mij bedoel een parabool microfoon: Conrad en dan zoeken op parabool

• Awkwarding
het zag der zeg maar net zo stijlvol uit aals een mooi klein mp3-spelertje (en volgens mij ook net zo groot) alleen deed ie dan afluisteren :)

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Zo'n ding was op het forum eens een korte rage... Het ging geloof ik om een apparaatje van trust, of iets dergelijks, en wat gewoon te koop bij de kijkshop. Gezien het grote verloop in artikelen dat ze daar hebben denk ik niet dat ze ze nog hebben, en hoe het ding heet weet ik ook niet meer.

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• Awkwarding
kijk zo'n ding, alleen zag die andere er toen wel wat leuker (en professioneler) uit
http://www.spyzone.be/afluisterapparatuur.html (onderaan)

Verwijderd

hej :) Handig op school als de leraar een SO/PW aan't nakijken is en de antwoorden mompelt :P Hè, wat een goede ouwe tijd

• Awkwarding
ja, zoiets d8 ik ook al, met een aantal leerlingen zo'n ding kopen en dan aan elkaar de antwoorden fluisteren (wel oordopje goed verbergen :))

• Awkwarding
Weten jullie misschien net zo'n speeltje als deze? (Deze kost trouwens in belgië 38 euro en in nederland 90 euro :? )

Hi-power hearing + radio
Met dit kleine lichtgewicht apparaatje lijkt het of u naar muziek luistert, maar in werkelijkheid kunt u met dit apparaat het zachtste gefluister van 30 meter afstand horen. Het heeft het formaat van een aansteker en past dus gemakkelijk in elke broekzak. Zo kunt u alles duidelijk horen als u achter in een klaslokaal of theaterzaal zit. U kunt comfortabel naar uw eigen programma´s op TV kijken zonder dat uw vrienden of familie daar last van hebben. Verder kunt u met dit apparaatje interessante zakengesprekken meeluisteren of horen wat mensen over u roddelen.

Ook is het mooi om met de HPH in het bos te lopen en elk dier duidelijk te horen. Met ingebouwde radio.
Afbeeldingslocatie: http://www.spyzone.be/images/versterker.jpg
38 euro

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Awkwarding schreef op 24 september 2003 @ 17:43:
Weten jullie misschien net zo'n speeltje als deze? (Deze kost trouwens in belgië 38 euro en in nederland 90 euro :? )
w000t dat is een vet ding! inkoopactie??

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
dat ding kan je toch gewoon op die site bestellen en naar NL laten komen?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

zoiets?? http://www.inkoopacties.net/ia/y6l9w71n
en dan met name deze variant: http://www.inkoopacties.net/ia/y6l9w71n/1/jsvsw4yw

[ Voor 47% gewijzigd door job op 24-09-2003 19:10 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Richtmic's kun je bij mijn weten ook "voah wenag" bij Conrad als bouwpakketje kopen...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:44
Dat bij die inkoopactie is een line-in en geen line out dus dan kan je je cd-speler erop aansluiten en dan op een radio ontvangen. Het is niet om hoofdtelefoon op aan te sluiten.

Last FM - Strava

Verwijderd

dat ding wil ik ook!
is die aktie nou al verlopen of niet?

15 piek is niet zo veel toch?

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

ik kreeg die een tijd geleden ook kei veel in me mailbox, SPAM over van die afluistershit uit US of A.... ik zou die ook wel willen, moet toch ergens wel voor minder aan te komen zijn?

• Awkwarding
als iemand een andere goedkopere (of duurdere..) vindt, of iets tegenkomen wat ongeveer hetzelfde is, laat het maar ff weten zouk zeggen

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 18:28
Ik heb dat ding... KOOP het aub NIET... het werkt amper..tot niet :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:42

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik bedenk me net: hebben we het hier niet eigenlijk over een doodgewoon gehoorapparaat?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Eegee
  • Laatst online: 01:05
Was (is?) gewoon bij de kijkshop te koop. En dat ding werkt eigenlijk niet inderdaad. Je hoort gewoon net zoveel als dat je normaal hoort, alleen dan harder. Je kunt dan nog niets ervan verstaan 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Eegee op 24-09-2003 22:15 ]

• Awkwarding
RaZoRhEaD schreef op 24 September 2003 @ 22:12:
Ik heb dat ding... KOOP het aub NIET... het werkt amper..tot niet :)
Eegee schreef op 24 September 2003 @ 22:13:
Was (is?) gewoon bij de kijkshop te koop. En dat ding werkt eigenlijk niet inderdaad. Je hoort gewoon net zoveel als dat je normaal hoort, alleen dan harder. Je kunt dan nog niets ervan verstaan 8)7
is het hetzelfde als da zwarte ding? en is da ding echt zo brak dan?

• Eegee
  • Laatst online: 01:05
Dat ding wat ik heb van de kijkshop ziet er anders uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~meijerej/tweakers/Whisperer.jpg

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Met dit kleine lichtgewicht apparaatje lijkt het of u naar muziek luistert, maar in werkelijkheid kunt u met dit apparaat het zachtste gefluister van 30 meter afstand horen
Dit is geen richt microfoon, maar een gevoeilige microfoon met versterker en die versterkt dus alle omgevings geluiden. Oftewel je wordt super gestoor door andere kleine geluidsbronnen in de buurt, en het geluid (ademen) etc. wat je zelf maakt.
Een mooiere oplossing is een richtmicrofoon met zo'n klein schoteltje dan kan je echt uit één richting geluid ontvangen en wordt je niet door omgevings geluid gestoort.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Awkwarding schreef op 24 September 2003 @ 17:43:

Hi-power hearing + radio
Met dit kleine lichtgewicht apparaatje lijkt het of u naar muziek luistert, maar in werkelijkheid kunt u met dit apparaat het zachtste gefluister van 30 meter afstand horen. Het heeft het formaat van een aansteker en past dus gemakkelijk in elke broekzak. Zo kunt u alles duidelijk horen als u achter in een klaslokaal of theaterzaal zit. U kunt comfortabel naar uw eigen programma´s op TV kijken zonder dat uw vrienden of familie daar last van hebben. Verder kunt u met dit apparaatje interessante zakengesprekken meeluisteren of horen wat mensen over u roddelen.

Ook is het mooi om met de HPH in het bos te lopen en elk dier duidelijk te horen. Met ingebouwde radio.
[afbeelding]
38 euro
Die heb ik dus inderdaad ook eens in een computerblad zien staan bij de gadgets. Is idd wel geinig dinkie, maar niet zo nuttig voor thuisgebruik. Althans voor mij ;)
Pagina: 1