Acer travelmate 803Lmi beeld problemen

Pagina: 1
Acties:

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb sinds twee week de Acer travelmate 803Lmi en ben (nou ja was) dik tevreden. Alleen ontdekte ik gister ineens allemaal rare strepen in beeld, terwijl windows xp gewoon draaide (al een paar uurtjes). Na de laptop een poosje uit te doen was het weer weg. Maar later op de dag kwam het weer terug, zo'n 5 minuten nadat ik hem op het netstroom had aangesloten. En wat ik nu ook doe hij blijft van die rare strepen in beeld geven ook als ik hem op een ander beeldscherm aansluit. Het begint direct al, als ik hem aanzet.
Hieronder enkele voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://www.rorupc.nl/school/users/Ruben%20Pruim/Dsc03788.jpg
hieronder het scherm als je de laptop aanzet
Afbeeldingslocatie: http://www.rorupc.nl/school/users/Ruben%20Pruim/Dsc03789.jpg

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik moet hem nu opsturen naar Acer, alleen kan hem niet zolang missen.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Te warm,

Bijna zeker, dit zijn artifacts, maar wat heb je zelf al gedaan?

Drivers ? ( 2e screen is in bios ? )

En dit had natuurlijk in deel 4 van het acer topic gekund maar goed :)

Rma moet hij zeker als het niet aan de drivers ligt.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dit is geen driverprobleem hoor... Je zult hem toch echt moeten opsturen nu...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Moartn schreef op 23 September 2003 @ 17:28:
Dit is geen driverprobleem hoor... Je zult hem toch echt moeten opsturen nu...
Nee, mijns inziens ook niet, maar je moet trachten alle opties te elimineren, als de gebruiker niet veel informatie geeft :)

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30

Speedpete

was barman

Da's exact hetzelfde beeld als ik met m'n onboard Ati kreeg met m'n ouwe p100... toen ik met een schroevedraaier de pinnekes zonodig in elkaar moest vouwen...

RMA dus...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.