Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben inmiddels toe aan een nieuwe abonnement voor mijn mobiele telefoon. Alleen de telefoon die ik nu heb, Nokia 8910i, ben ik dik tevreden mee en kan ik nog wel een lange tijd gebruiken.

Nu vroeg ik me af, zijn er GSM winkels waar je ipv een GSM een PDA kan bestellen... Zou voor mij ideaal zijn, want ik ben op zoek naar een PDA.. En de prijzen van een PDA schelen tegenwoordig niet meer zo veel van een GSM.
Bovendien is het in principe hetzelfde... de GSM aanbieders krijgen bepaalde kortingen van de providers die niet afhankelijk zijn van de soorten toestellen. Dus het is een kwestie van de korting overhevelen op de PDA en het verschil betaal ikzelf.

Anders zal ik mijn abo moeten verlengen en korting op mijn maandelijkse kosten nemen ipv een telefoon.

Iemand raad...?

Ook mensen met een eigen GSM shop die tevens PDA's verkopen zijn welkom natuurlijk...

Alvast bedankt.

Pr1nZy.

Verwijderd

Vraag het eens in een telefoonzaak zou ik zeggen. Of kijk eens op de belcompany site.... Volgens mij is die wel redelijk uitgebreid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevraagd bij BelCompany.. maar daar kan het niet.. Volgens de vrouw zijn alle tels al gekoppeld aan abonnementen.. zo worden de tels ingekocht.. (?)

Ik zal eens bij een paar andere winkels proberen...

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 22:00

Mex

Je kunt ook gewoon gebruik maken van een cashback deal, zo heb ik dit vorige week nog bij 2call.nl gedaan. Kreeg na het verlengen van mijn T-mobile225 met 1 jaar, 263€ (gegarandeerd binnen 4 weken op je rekening)

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Sorry voor de schop maar dit topic leek mij het meest voor de hand liggend om in te posten.

Ik ben dus ook van plan om een PDA aan te schaffen. Nou loopt mijn T-mobile abo over 2 maanden af en lijkt het mij dus verstandig om een PDA als kado te kiezen.

Weet iemand waar dit kan op het internet?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zoals Mex ook al zegt kun je imho het beste een cash-back nemen, en van dat geld een pda aanschaffen. Zie je b.v. Call2.nl of bestelmaar.nl. Denk ook eens aan een Smartphone... (P910, PalmOne Treo 600/650).

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 14:05
Kan in principe bij elke winkel wel, het interesseert niet echt wat erbij verkocht wordt, de shop krijgt zijn cashback toch wel, je moet alleen even de juiste persoon bij de balie treffen die daar even 5 minuten extra tijd in wil investeren

Sowiezo zal iedere winkel willen meewerken als je een gsmpda neemt, bijv de 6340 of de 2020

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11 08:30

vozzie

Zo beter?

www.gsmstunts.nl

Ze hebben de T-Mobile MDA Compact. Dat is een Mini PDA met gsm functie.
Er zit trouwens wel een retesnele processor in. Een 426 MHz Intel.
Hij heeft alleen een klein schermpje. VOor de rest identiek aan een normale PDA.

Dan heb je nog de T-Mobile MDA III (Qtek 9090).
Das ook een retesnel ding (624 MHZ processor). Is ook gewoon een volwaardig PDA met GSM functie. Deze heeft ook een toetsenbord wat je kan uitschuiven, maar of dat nou joeppie is, dat ligt aan de persoon.

En dan heb je nog de Qtek 2020 ( T-mobile MDA II, Orange MPV1000, elk provider heeft zijn eigen naam ervoor)
Dat is de voorganger van de Qtek 9090. Dit is ook een ideaal dingetje. Volwaardig PDA met GSM functie.

[ Voor 86% gewijzigd door vozzie op 15-11-2004 13:09 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 10:22

samo

yo/wassup

Er stond vandaag een reclame van de KPN in de Volkskrant over een Ipaq... www.kpn.nl dus

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 22:16
www.gsm-shop.nl de oudere ipaqs

Verwijderd

Kijk eens op www.teleshop-online.nl
Daar hebben ze een gratis Ipaq H2210 bij een T-Mobile 150 abonnement of een verlenging
Pagina: 1