Verwijderd

Topicstarter
Ik zat gister bij de orthodontist. En daar lag het blad ''kijk''. Daar stond een artikel over een ronde cddoos. Daar kon je 150 cd's in opbergen. En dan via usb aansluiten op je pc. Je kon dan makkelijk die cd's eruithalen ed.

Ik heb geen plaatje ofniks! Het stond in een oude kijk volgensmij het jaar 2002.

weten jullie waar ik het over heb? :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

deze? ;)

Verwijderd

http://shop.store.yahoo.com/meritline/nebecdlima1c.html dit?
:X
hoe krijg je het voor elkaar, precies tegelijk posten :X

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 15:51 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

even snel zoeken op google ;) alleen ik dan nèt iets sneller :P

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Een ronde cd doos met veel cd's klinkt mij in de oren als de tombox. Dit is een grote ronde doos die een paar jaar terug verkocht werd bij de free record shop. (Als ik me niet vergis...ik moet ff diep graven....) Misschien dat ie geevolueerd is naar een electrische versie... geen idee. Toen ik em zag moest je de cd's er met de hand uit halen door aan een knop te trekken in ieder geval.... Google zal wel uitwijzen of ie nog bestaat....

Verwijderd

Topicstarter
dank u!, jammer dat hij zo duur is $109.99. bedankt!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

lonkhuijzen

100% ADH

Zou die software nou ook werken met 3 van die dozen op je usb?

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Verwijderd

Ja Pluk, lees maar es goed :)
Each unit can store up to 150 DVD/CD-R/CDs with a maximum of 19050 of them when 127 units are linked by computer USB hubs.

Dit apparaat is nasty shit voor ongeveer 100 euro !!
/me gaat zich zo'n apparaat aanschaffen :9

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Je moet alleen denk ik wel elke cd die je erin zet catagoriseren. Dat ding kan niet lezen wat er op de cd staat (volgens mij)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
Voor die prijzen blijf ik lekker analoog werken hoor :P

Gewoon op spindel, cdtjes nummeren. En dan via een programma als [google=cdtree] bijhouden wat er op welke cd staat :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 15:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je hebt er ook een kleine rechthoekige variant van, zoek maar eens op "harde schijf". :P

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Johnny schreef op 24 September 2003 @ 00:28:
Je hebt er ook een kleine rechthoekige variant van, zoek maar eens op "harde schijf". :P
150*700 mb = 105.000 MB

Voor 109 dollar heb je zo onderhand wel een 120 gb schijf, dus lijkt me idd een vrij nutteloze investering.

Nadeel is wel dat een HD onbetrouwbaarder is, en minder mobiel dan een los cd'tje

Wat ook een optie is zijn cd-mappen. Kosten geen drol (+/- 10 euro voor 1 van 256 cd's). Is ook erg overzichtelijk te ordenen.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

zandpaddo schreef op 24 September 2003 @ 09:39:
[...]

150*700 mb = 105.000 MB

Voor 109 dollar heb je zo onderhand wel een 120 gb schijf, dus lijkt me idd een vrij nutteloze investering.

Nadeel is wel dat een HD onbetrouwbaarder is, en minder mobiel dan een los cd'tje

Wat ook een optie is zijn cd-mappen. Kosten geen drol (+/- 10 euro voor 1 van 256 cd's). Is ook erg overzichtelijk te ordenen.
heb je die test in de pc active wel eens gelezen waar staat dat sommige cd's na amper een jaar onlees baar zijn :( kun je na gaan als je ze langer moet bewaren

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

enriqueeeee schreef op 24 September 2003 @ 22:13:
[...]

heb je die test in de pc active wel eens gelezen waar staat dat sommige cd's na amper een jaar onlees baar zijn :( kun je na gaan als je ze langer moet bewaren
agree.. heb ooit 10 cd's van een of ander jap jup merk gekocht, en kan ze nu nie meer openen... Op geen enkele manier :(

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 21:25

-Stef-

Slainthe!

wdekreij schreef op 24 september 2003 @ 22:19:
[...]

agree.. heb ooit 10 cd's van een of ander jap jup merk gekocht, en kan ze nu nie meer openen... Op geen enkele manier :(
Maar ze waren wel lekker goedkoop. :|

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Pagina: 1