Toon posts:

[acces] exporteren naar html

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanuit mijn orderboek wil ik een factuur kunnen versturen.

Orderboek in acces, de order staat in tabel orderboek en de klantgegevens staan in tabel introductiebestand. Nu wil ik een button maken die de gegevens die voor mij staan in het orderformulier op een of andere manier in outlook worden geladen in html opmaak.

Hoe dit te realiseren?

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

:O Uit Microsoft Access 97 Help:
Met de actie ObjectVerzenden (SendObject) neemt u het opgegeven gegevensblad, formulier of rapport of de opgegeven module van Microsoft Access op in een e-mailbericht, waar het kan worden bekeken en doorgestuurd. U kunt objecten in de indeling Microsoft Excel 97 (*.xls), MS-DOS-tekst (*.txt), Rich Text Format (*.rtf) of HTML (*.html) opnemen in berichten voor Microsoft Exchange, Microsoft Mail, Microsoft Windows voor Workgroups-mail of een andere e-mailtoepassing die de Microsoft MAPI-standaardinterface (Mail Applications Programming Interface) gebruikt.

Als u een e-mailtoepassing hebt die het VIM-protocol (Vendor Independent Mail) gebruikt en u de dynamic link library (Mapivim.dll) hebt geïnstalleerd die MAPI-berichten converteert naar het VIM-protocol, kunt u Microsoft Access-objecten naar de VIM-toepassing verzenden.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]