Door de fan aan te sluiten tussen de +5 en de +12 volt aansluitingen. zwarte draad(van fan) op +5 en rode draad op +12. De fan draait dan op 7 volt en maakt dan een stuk minder herrie, uiteraard ook wel mindere koelprestatie. (mijn CPU is dan ~5 graden warmer). (Dit truukje is wel een beetje smerig voor je voeding denk ik zo, maar het werkt wel!)
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
ja of je kan bij de OC-shop even informeren naar de voltageregulatoren die ze daar zouden moeten verkopen!!!!
Dan kan je traploos je voltage instellen van 7 tot 12 volt!
Is iets beter voor je systeem en voor je geluidsoverlast.
Ik heb trouwens geen probleem met die lekkere Delta fan 60HP. De herrie wordt ruimschoots overstemd door de vier Delta 80MP fans in mijn kast!!!
Dan kan je traploos je voltage instellen van 7 tot 12 volt!
Is iets beter voor je systeem en voor je geluidsoverlast.
Ik heb trouwens geen probleem met die lekkere Delta fan 60HP. De herrie wordt ruimschoots overstemd door de vier Delta 80MP fans in mijn kast!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Ik heb je woon een huis-tuin-en-keuken 3-12 V adapter eraan hangen en ik heb gemerkt dat de delta op 4,5v haast even goed koelt als op 12V, alleen met veel minder herrie.
Je vinger erin doen>:) (NIET DOEN!!! DOET PIJN!!!)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
daar weet jij alles vanaf hè
reserveringshouder Tesla Model 3
Pagina: 1