[Club3D/DOA]hoe vaak?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ik heb een nieuwe comp. besteld, met als videokaart een Club3D Raedon 9700 pro. Nu heb ik al op veel fora gehoord dat Club3D kaarten vaak dead on arrival zijn, of iig niet helemaal in orde. Hebben mensen hier daar ervaring mee? Klopt het?
Enm zoja, welke rechten heb je dan? Kun je gewoon bij de winkel een nieuwe krijgen?

leoaq.fm // Jeune Loop

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19
lijkt me logisch dat je een nieuwe krijgt idd.
je hebt voor het product betaald dus moet ie het doen... :)
als er iets mee is binnen de garantie periode gewoon mee terug gaan en niet eerst zelf gaan klussen met als risico dat je geen garantie meer hebt daardoor!

[ Voor 44% gewijzigd door Puppetmaster op 23-09-2003 14:39 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

gewoon terug brengen (als i stuk is dan :P) ...doen zie nie moeilijk om hoor

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
OK weet ik dat ook weer. Maarrr....is ie vaak kapot on arrival??

leoaq.fm // Jeune Loop

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Voor zover ik weet net zoveel als andere kaarten aangezien ze niet echt bij club3d vandaan komen, maar uit de Sapphire fabrieken (die maakt de BBA's)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:54
Ik heb er al een hoop verkocht een ik kan niet zeggen dat er meer dan gemiddeld kapot gaan...

• Turkish
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Volgens mij heeft dat er vooral mee te maken hoe ze vervoerd worden, hardware kan niet goed tegen gooi en smijtwerk zoals vaak bij TNT en consorten gebeurd (kan hier helaas over meepraten) :X

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
OK tnx allemaal! Ik bid voor een goed kaart!

leoaq.fm // Jeune Loop

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Wat een nutteloos topic zeg... |:(

W8 dan gewoon tot je je kaart binnen hebt en dan kun je altijd nog hier komen zeuren. Bovendien had je ook de search kunnen gebruiken om achter de ervaringen van andere users met Club3D kaarten te komen.

Koekie?

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
aardige gast! als je elke vraag zeuren vindt dan lijkt een forum me geen als te beste plaats voor je...

leoaq.fm // Jeune Loop

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Je ondertitel zegt me al voldoende :+

* KeeZ heeft overigens veel plezier van zijn zelfde kaart met Zalman passieve koeling erop...

[ Voor 43% gewijzigd door KeeZ op 23-09-2003 16:31 ]

Deze plek is te koop.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb zelf een club3d 9700 pro, nooit problemen mee gehad. Club3d verbouwt zelf toch ook niet zoveel aan de kaarten, alleen andere koelers/logo's e.d.?

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Club3D 9700 Pro AIW en totaal geen probs. ik heb wel ff de koeler verwijderd en de keiharde gele kauwgom die er onder zat vervangen door Artic Silver 3 , vind ik iets veiliger met overklokken .

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14-08 19:34

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Argh, weer zo'n 'is club3d wel te vertrouwen'-topic! Kijk even in de search, hier bestaat al een heel topic over, Club3D is lang geen slecht merk, gooi het gewoon tussen de anderen als XFX ed, maar dan ook voor ATI en probeer zo'n kaart gewoon!

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik heb onlangs voor een klant een Club3D 9200 gekocht. Man, wat een slechte beeldkwaliteit had die kaart. Niet dat 'ie onscherp was, maar een heleboel schaduwranden rechts van tekst, lijnen en andere objecten. Aan het beeldscherm lag het niet omdat een oude Diamond Stealth II G460 met 8mb ram er wel een perfect plaatje neerzette. Zelfs mijn eigen Sapphire 9600 heeft iets schaduweffecten, maar minder dan deze 9200. Valt me wel tegen van ATi, die toch de naam heeft een goed 2D beeld te hebben.. 8)7

Ik vermoed dat het bij de 9200 vooral ligt aan het feit dat dit een low-profile kaartje is waarbij de D-SUB aansluiting door middel van een flatcable (lijkt op een floppykabeltje) op de PCB is aangesloten. Daar zit dus een stuk onafgeschermde signaalweg.. Op mijn 9600 is de D-SUB, net zoals de DVI connector, rechtstreeks op de PCB gesoldeerd waardoor het beeld iets beter is, maar toch niet zo goed als mijn oude Ti4200. Uiteraard is het beeld van beide kaarten via DVI op mijn 19" TFT thuis wel perfect.

Dus wanneer je geen DVI hebt, zou ik de volgende keer wel even achter mijn oren krabben alvorens een ATi 9200 of 9600 te kopen. De GF4 Ti4200 serie geeft wel perfect 2D beeld (veel van die kaarten voorbij zien komen)

Toch vreemd..

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17
Ik heb een 9700 NP er zit 3.3 NS geheugen op en hij is overteclocken naar een 9700 PRO met gemak. Er is er bij mij 1 kapot gegaan die op een 9700 pro bios draaide maar niet op de snelheid van een pro, ik ben toen terugegaan naar de winkel en kreeg meteen een nieuwe. Club3D is gewoon een goed merk

Verwijderd

Ik heb sinds 1 maand een Club3D 9700 pro AIW, werkt prima, nog geen problemen mee gehad. Beeldkwaliteit in zowel 2D als 3D is goed (ik ga niet zeggen perfect, want ik maak geen benchmarks met andere kaarten, dus goed is goed).

Verwijderd

Ik zelf heb ook een Ati Radeon 9700 Pro van Club-3D maar heb er helemaal geen problemen mee gehad. Ik denk dat je zoiets gewoon moet treffen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is het nut van deze topic :?

Als je dit soort vragen hebt heeft het alleen zin ze VOOR het bestellen te stellen- nu je toch al besteld hebt, kun je er toch niets aan doen.

Verder is er met de search meer dan genoeg te vinden over je rechten in geval van DOA

Tenslotte is alle 'bewijs' dat je met een topic als dit inzamelt hooguit anecdotaal te noemen- je kunt er derhalve toch nauwelijks relevante conclusies uit trekken.

Vooral op dat laatste punt gaat deze dicht- ook anderen hebben er weinig aan...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.