leoaq.fm // Jeune Loop
je hebt voor het product betaald dus moet ie het doen...
als er iets mee is binnen de garantie periode gewoon mee terug gaan en niet eerst zelf gaan klussen met als risico dat je geen garantie meer hebt daardoor!
[ Voor 44% gewijzigd door Puppetmaster op 23-09-2003 14:39 ]
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
leoaq.fm // Jeune Loop
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
'When you're not paying for the product, you are the product!'
leoaq.fm // Jeune Loop
W8 dan gewoon tot je je kaart binnen hebt en dan kun je altijd nog hier komen zeuren. Bovendien had je ook de search kunnen gebruiken om achter de ervaringen van andere users met Club3D kaarten te komen.
Koekie?
leoaq.fm // Jeune Loop
* KeeZ heeft overigens veel plezier van zijn zelfde kaart met Zalman passieve koeling erop...
[ Voor 43% gewijzigd door KeeZ op 23-09-2003 16:31 ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Ik vermoed dat het bij de 9200 vooral ligt aan het feit dat dit een low-profile kaartje is waarbij de D-SUB aansluiting door middel van een flatcable (lijkt op een floppykabeltje) op de PCB is aangesloten. Daar zit dus een stuk onafgeschermde signaalweg.. Op mijn 9600 is de D-SUB, net zoals de DVI connector, rechtstreeks op de PCB gesoldeerd waardoor het beeld iets beter is, maar toch niet zo goed als mijn oude Ti4200. Uiteraard is het beeld van beide kaarten via DVI op mijn 19" TFT thuis wel perfect.
Dus wanneer je geen DVI hebt, zou ik de volgende keer wel even achter mijn oren krabben alvorens een ATi 9200 of 9600 te kopen. De GF4 Ti4200 serie geeft wel perfect 2D beeld (veel van die kaarten voorbij zien komen)
Toch vreemd..
Verwijderd
Verwijderd
Als je dit soort vragen hebt heeft het alleen zin ze VOOR het bestellen te stellen- nu je toch al besteld hebt, kun je er toch niets aan doen.
Verder is er met de search meer dan genoeg te vinden over je rechten in geval van DOA
Tenslotte is alle 'bewijs' dat je met een topic als dit inzamelt hooguit anecdotaal te noemen- je kunt er derhalve toch nauwelijks relevante conclusies uit trekken.
Vooral op dat laatste punt gaat deze dicht- ook anderen hebben er weinig aan...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()