Ghost loopt vast op optiplex GX270

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
Hier op mijn stage bedrijf(school) proberen wij ghost te gebruiken om software uit te rollen op onze nieuwe systemen(optiplex GX270). Alleen loopt ghostwalker hier op vast. heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing, naast sysprep.

Op internet kan ik wel een hoop informatie vinden over het probleem, het probleem schijnt hem in de nieuwe intel chipset te zitten. Symantec heeft onlangs wel een update uitgebracht, maar deze is alleen beschikbaar gesteld voor bedrijven met een licentie. Wij hebben op school alle software via Slim en hierbij ontbreekt dus een geldige symantec licentie om op de site de update te kunenn downloaden. Dus als iemand Ghost 7.5 build 353 heeft, zou dit ook een oplossing kunnen zijn.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De enige oplossing is idd die patch. Helaas is wat jij vraagt illegaal (warez request).

Bel eens naar slim/symantec en waarschijnlijk kunnen deze je verder helpen

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BlackBurn
  • Laatst online: 13:36

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
The Dolf schreef op 23 September 2003 @ 14:25:
De enige oplossing is idd die patch. Helaas is wat jij vraagt illegaal (warez request).

Bel eens naar slim/symantec en waarschijnlijk kunnen deze je verder helpen
Helaas, beide kunnen ons niet verder helpen, symantec wil persé zo'n nummer hebben en slim geeft deze niet.

en het probleem is inderdaad, dat de ghost.exe en de ghstwalk.exe in deze patch zitten, waardoor de update niet openlijk beschikbaar is op internet.

Ken je toevallig nog een manier om langs dit probleem te komen of zit er niks anders op dan achter de patch aan te gaan?

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
BlackBurn schreef op 23 September 2003 @ 14:28:
[...]

Helaas, beide kunnen ons niet verder helpen, symantec wil persé zo'n nummer hebben en slim geeft deze niet.

en het probleem is inderdaad, dat de ghost.exe en de ghstwalk.exe in deze patch zitten, waardoor de update niet openlijk beschikbaar is op internet.

Ken je toevallig nog een manier om langs dit probleem te komen of zit er niks anders op dan achter de patch aan te gaan?
Dat zou ik thuis eens op moeten zoeken. Rond een uurtje of 7 á 8 weet ik meer te vertellen (hoop ik)

bdw, hoe lang is build 330 al uit?

[ Voor 4% gewijzigd door The Dolf op 23-09-2003 14:34 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Klinkt lullig, zeker in dit geval. Maar dit is toch te veel een omzeiling van beveiligingen en daar kunnen we niet aan meehelpen op GoT.

Afhankelijk van wat er in de licentie van die patch staat, dan hoor ik het graag :)

Ik zou trouwens met grotere scholen of gaan Surf praten als het niet anders lukt. Die zullen tegen hetzelfde aanlopen en hebben wat meer pull :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.