• Drosera
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 15:43
hallo,

kben net als velen eens aan het rondkijken voor een mp3-speler, en waarschijnlijk zal het een jb3 worden. Maar nu had ik toch nog een vraagje: :?

is deze opstelling mogelijk:
jukebox in dockingstation
dockingstation verbonden met pc dmv usb en met stroomnet dmv adapter
aan de jukebox creative inspire 4.1 gekoppeld

of beter, kan ik met deze opstelling:
indien de pc uitstaat de jukebox als autonoom toestel gebruiken om muziek af te spelen door de 4.1 speakers

bedankt voor de hulp
greetz
bert

ps nu ik toch bezig ben:

weet iemand eigenlijk een goedklinkend setje speakers voor max 100€ wat ik aan de jb3 zou kunnen koppelen. Enige vw is dat ik ze ook zonder pc kan gebruiken en zo goed mogelijke klankkwaliteit bieden. 4.1, 2.1, .... doet er niet toe

[ Voor 21% gewijzigd door Drosera op 23-09-2003 14:49 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Lantec heeft wel mooie setjes. Ook de duurdere Logitech setjes (+70 euro) zijn heel aardig qua geluid

Senile! Senile Oekaki

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

volgens mij zit op die nieuwe dockingstations van de nieuwe ipods ook audio out, waardoor jouw wens dus mogelijk is...

Verwijderd

Drosera schreef op 23 September 2003 @ 14:08:

ps nu ik toch bezig ben:

weet iemand eigenlijk een goedklinkend setje speakers voor max 100€ wat ik aan de jb3 zou kunnen koppelen. Enige vw is dat ik ze ook zonder pc kan gebruiken en zo goed mogelijke klankkwaliteit bieden. 4.1, 2.1, .... doet er niet toe
hang het geheel aan een versterker met goede speakers, geeft een veel beter geluid dan die vage 5.1 setjes. Het hoeft allemaal niet nieuw te zijn, ik heb hier een oude Philips tuner / versterker met 2x 30 watt 3weg (gedeeltelijk zelf gemaakt) en het geluid is werkelijk schitterend. Het mooie is is dat het me 1 euro heeft gekost (zekering van de versterker was stuk), ik heb alles gekregen of bij het grofvuil vandaan.
Je pc en jb3 kunnen direct op de rec. in of aux in (of hoe het bij jou mag heten).

• Drosera
  • Laatst online: 28-11 15:43
bedankt voor de reacties tot nu toe. Ben toch al iets verder. Wat betreft real_firefly's reply, idd, maar op kot heb ik geen plaats voor een stereo, die staat thuis. Dus voor daar zoek ik een beter alternatief dan de ordinaire speakertjes die bij m'n pc zaten (een 2.1 setje van creative, zzer basic, van enkele jaren trg)

en dan nog een vraagje: kan je indien je de remote (die aan het draadje) apart bijkoopt ook de radio die daar is ingebouwd laten spelen door eventueel aangesloten speakers??

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

als je hem in de koptelefoontjes kunt horen, en je sluit hem aan op dezelfde manier als je koptelefoon = ja..

als de jb een Line Out heeft dan valt er over te twisten en denk ik van niet...

Verwijderd

Misschien een wat lare reactie, maar ik heb dus een Jukebox3, en heb het eens geprobeerd om de radio van de remote af te spelen via de line out. Helaas, werkt niet.... Maar het blijft verder een ontzettend lekker apparaat!
Pagina: 1