Ik heb me echt al tijden er op rot lopen zoeken, nu werd ik pas echt agressief en kom ik dus maar even hier langs om heil te zoeken...
Op IRC (niet Tweakers IRC) konden ze me niet helpen, Google kon me niks wijs maken en de GoT search ook al niet...
Ik draai als OS Slackware 9.0
.
(Overigens het vreemde is dat als ik op Slackware 8.1 het probeer er gewoon een /usr/local/sbin/snmpd bestaat welke een paar minuten geleden "aangeraakt/gecreerd" is.)
En ik hoop dat er hier iemand is die raad voor me heeft
.
(Wijst net iemand op M-S-N me op de 'make install' of ik hem daar zie voorbij komen zie hier de paste:)
Op IRC (niet Tweakers IRC) konden ze me niet helpen, Google kon me niks wijs maken en de GoT search ook al niet...
Ik draai als OS Slackware 9.0
(Overigens het vreemde is dat als ik op Slackware 8.1 het probeer er gewoon een /usr/local/sbin/snmpd bestaat welke een paar minuten geleden "aangeraakt/gecreerd" is.)
En ik hoop dat er hier iemand is die raad voor me heeft
(Wijst net iemand op M-S-N me op de 'make install' of ik hem daar zie voorbij komen zie hier de paste:)
code:
1
2
3
| /usr/bin/ginstall -c snmpd /usr/local/sbin/snmpd /usr/bin/ginstall: cannot stat `snmpd': No such file or directory install: installed snmpd in /usr/local/sbin |
[ Voor 23% gewijzigd door aKra op 23-09-2003 13:41 ]
Intentionally left blank.