Net werd dus mijn topic dichtgegooid 3d programma om slaapkamer te ontwerpen
Maar vind dit een klein beetje overdreven:
Ten tweede...kan toch ook een keer niet opletten???
Ten tweede..Te snel kicken
Dus vind het een beetje overdreven dat ie dicht gaat! Een waarschuwing was genoeg geweest voor die 2 reply's die ik snel naar elkaar had die makkelijk in 1 post hadden gekund. Maar ik zal dit wel weer met durden moeten overleggen neem ik aan
Maar vind dit een klein beetje overdreven:
Ten eerste...het zijn 2 replies..die 1e was van gisteravond 22:00Benchmark: Anders post je 3 replies die ook in 1 kunnen
Ten tweede...kan toch ook een keer niet opletten???
Ten eerste..Verkeerde forum = VerplaatstenDurden: Te snel kicken + verkeerde forum = dicht. Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor de grap eens door.
Ten tweede..Te snel kicken
Door EbAyzo - Monday 22 September 2003 22:59
Ow ga jullie tips ff nachecken...
ben die 3D-home architect even aan het "kopen" en de VT-wonen planner aan het checken
Is geen kick maar een melding...en er zit al 13,5 uur tussen als het al een kick zou zijn.Door EbAyzo - Tuesday 23 September 2003 12:26
hmmm...allemaal zijn ze het niet helemaal!
Meubels in 3d home zijn niet echt toepasselijk
Dus vind het een beetje overdreven dat ie dicht gaat! Een waarschuwing was genoeg geweest voor die 2 reply's die ik snel naar elkaar had die makkelijk in 1 post hadden gekund. Maar ik zal dit wel weer met durden moeten overleggen neem ik aan
Default blanke hetero