[ALG] Linken niet meer toestaan

Pagina: 1
Acties:

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Onze Website bevat ruim 11.000 foto's die op dit moment regelmatig "gelinkt" worden.
De foto's worden veel gebruikt voor icoontjes op fora. Het nadeel is dat ze linken naar de grote foto's van 70kb in plaats van de kleinere foto's van 8kb.

Wat ik eigenlijk wil is dat als er gelinkt wordt naar een grote foto dat er dan een ander plaatje tevoorschijn komt. Bijvoorbeeld alleen ons logo ofzo.

Reden hiervoor is dat het dataverkeer door dit linken nu wel heel erg uit de pan rijst.

Het gaat me puur om dat linken, foto's mogen ze gewoon downloaden etc. etc. We hebben ook op de site aangegeven dat ze de foto's mogen downloaden en als ze het als icoon willen gebruiken dat ze die dan maar op hun eigen site/webspace zetten maar helaas doet niemand dat >:)

Thnx _/-\o_

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Ik zie geen programmeervraag hier, je lijkt geen scripts te hebben, dus lijkt het mij een configuratieissue. Ergo -> Software Algemeen :)

Professionele website nodig?

Verwijderd

Hier heb ik een tijdje terug een mooi stukje PHP / .htaccess voor gebakken...
dit is überranzig :r

[ Voor 30% gewijzigd door BalusC op 23-09-2003 13:07 ]

• TheBoneCollector
Thnx zal dat eens bekijken... maarre vind je het héél erg als ik dat plaatje niet gebruik? :r

Verwijderd

Hahaha.... no problemo.
Die teksten kan je ook veranderen.
En als je helemaal die teksten niet op het plaatje wilt, kan je zonder PHP script af.
Wat je dan moet doen, is even in die .htaccess kijken en waar nu de lokatie van het PHP-script staat, vul je dan de lokatie van het te sturen plaatje in.

• TheBoneCollector
is er trouwens ook een manier om het andersom te doen? dus dmv een progje ofzo alle url's te zien krijgen die naar de site hebben gelinkt?

Thnx

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

• TheBoneCollector
thnx Curry :)
Pagina: 1