![]() |
The Movies |
In 'The Movies' is het de bedoeling dat jij je eigen Film Studio opzet. Je kan doen wat je wilt, van het kiezen van scripts tot het kiezen van je personeel, decors en het beslissen over de acties. Uiteindelijk zal je dan een zelfgemaakte 'MiniMovie' hebben om deze te lanceren in het publiek om te kijken of je eventuele awards naar binnen kan slepen. Bedenk wat je kan doen door al die settings door elkaar te gooien!??!?! In een western landen er Aliens bijvoorbeeld of een romantische film waarbij de zombie het meisje wint |
Extra info |
Het spel is ontworpen en bedacht door Peter Molyneux en gemaakt door Lionhead Studios. Ik vind dit echt een super orginele aanpak voor een spel en tevens leek mij dit ook zeer leuk om te spelen, zelf kijk ik aardig wat films en game ik aardig wat af, dus een combinatie van die 2 is altijd leuk Toch ben ik benieuwd over het publishen van je MiniMovie. 'Ingame' gaat toch de AI van het spel je film becijferen, dus of jou nou puur geluk moet hebben of ze de film gaaf vinden of niet weet ik niet. Een ander leuke optie is dat je je MiniMovie gewoon als bestandje kan wegschrijven zodat iemand anders hem kan bekijken. (Het wordt niet een AVI, maar een 'The Movies' bestand. Een AVi zou je wel met behulp van Fraps kunnen maken The Movies zal over een onbekende tijd beschikbaar zijn op PC, PS2, XBox en GameCube. |
Screenshots |
Nou hier hebben jullie allemaal wel op gewacht natuurlijk Horror ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Western ![]() ![]() Je studio ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit is mijn eerste 'mooie' topicstart, so be gentle
Missen jullie iets of zijn er vautjes? mail me.
[ Voor 5% gewijzigd door El_Quedro op 23-09-2003 16:41 ]