Wanadoo voorwaarden gewijzigd, kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:24
Zojuist contact gehad met Wanadoo ADSL klantendienst. Wilde mijn abonnement opzeggen, over naar Demon. :) Kan dat pas per januari 2004 , aan het einde van mijn tweede contractjaar en niet gewoon na een maand opzegtermijn. :(

Wat blijkt: in juni zijn de algemene voorwaarden gewijzigd waarin er nu telkens met 1 vol jaar wordt verlengd. Hierover schijnt een mailtje te zijn gestuurd, waar je op moest reageren (binnen 2 maanden) als je het er niet mee eens was.
Ik kan me dat mailtje niet herinneren (er het nu ook niet checken).

Het zal juridisch allemaal wel kloppen enzo, maar ik krijg er toch een nare smaak van ..... Iemand anders hier ook al tegen aangelopen en misschien al iets geprobeerd?

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb niks geprobeerd... Maar ik kan wel bevestigen dat ze dat mailtje hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
En was dat een duidelijk mailtje?

Vraag me toch af in hoeverre dat allemaal rechtsgeldig is. Als ik als klant ergens een contract wil wijzigen cq opzeggen dan moet dat altijd in drievoud en aangetekend verstuurd en de leverancier kan je gewoon een mailtje sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander Schrier
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is dat een vriend van me opmerkte dat Planet Internet dezelfde voorwaarde hanteert, anders had ik er ook niet achtergekomen dat Wanadoo nu ook die verlenging per jaar gebruikt. Ikzelf kan me écht niet herinneren dat ik er een e-mail over ontvangen heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
Heb ook nog even de Algemene VW van KPN bekeken. Zij hanteren geen verlenging per jaar. Dus dan kan ik het KPN gedeelte wel opzeggen?

Verwijderd

Ik heb wanadoo als volgt opgezegd,een mooie brief waarin ik vertelde dat we gingen verhuizen naar pijnacker,wanadoo levert daar geen kabel :)

En voila 4 weken later geen kabelinternet meer :)

• sjibbie
En ik heb thuis nog even gekeken, heb een heeeleboel wanadoo mailtjes, maar geen aankondiging van wijziging van alg. vw. uit 2003. Wel nog eentje uit uit oktober 2002. Een heel sneaky mailtje overigens, nergens staat in dat mailtje (uit 2002 dus) dat je actie kan ondernemen als je het er niet mee eens bent. Ga maar eens een boze brief schrijven denk ik.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb mijn zienswijze over dit soort bepalingen (stilzwijgende 1 jaar verlenging) in dit topic al uitgebreid neergelegd Planet Internet verlengd abbo met vol jaar

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Ik heb die mail op 6-9 ontvangen, het wordt namelijk vermeld in de mail die over de snelheidsverhoging gaat. Ergens in die mail noemen ze de wijziging.
Aanpassing Algemene Voorwaarden
Met ingang van 6 oktober 2003 worden de Algemene Voorwaarden Aanvullende Diensten Internet gewijzigd*. Het betreft een aantal tekstuele wijzigingen, wijzigingen die zijn bedoeld om de voorwaarden als zodanig (meer) consistent te maken dan wel wijzigingen die zijn gemaakt met betrekking tot de levering van nieuwe diensten en /of abonnementsvormen.

De voornaamste wijziging betreft de Algemene Voorwaarden Aanvullende Diensten Internet artikel 13. Het betreft hier een wijziging van de contractduur van het internetabonnement. Per 6 oktober a.s. is deze contractduur voor alle abonnees gelijk. Het betreft een contractduur van 12 maanden met een automatische verlenging van 12 maanden, waarbij het mogelijk is om met in achtneming van een opzegtermijn van minimaal een maand voor het verstrijken van de 12 maanden op te zeggen.

U kunt de algemene voorwaarden bekijken door te klikken op de volgende link.
algemene_voorwaarden.pdf

Een andere wijziging betreft het toestaan van het aansluiten van meerdere PC?s op uw kabelmodem.

* Indien deze wijziging van de voorwaarden voor u een verzwaring van de verplichting als gevolg heeft dan neemt Casema het gestelde in artikel 15 lid 3 van de Algemene Voorwaarden NV Casema startabonnement in acht, namelijk dat het recht bestaat om het abonnement, met in achtneming van een opzegtermijn van één maand doch in ieder geval per wijzigingsdatum tussentijds te beëindigen.
Ik denk er ook over om op te zeggen en over te stappen naar demon of speedxs, maar ietsje duurder en dan toch 8mbit, of even snel en goedkoper

• sjibbie
Hmm, maar dit gaat over kabelinternet via Wanadoo als ik het goed begrijp? Ik heb ADSL

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

ah shit, sorry beetje over dat adsl heen gelezen, zag wanadoo en nam aan dat het om kabel ging 8)7

• sjibbie
geeft niet, ik kruip wel weer in mijn hoekje en huil verder ;)

• sjibbie
Weer uit het hoekje, nu even boos gemaakt en het volgende geproduceerd. Graag jullie reactie voor ik het op de fax gooi:

Geachte heer/mevrouw

Op 23 september 2003 heb ik contact gezocht met uw Klantenservice om mijn ADSL abonnement op te zeggen. Groot was mijn verbazing toen uw medewerker mij vertelde dat dit pas per januari 2004 zou kunnen. Zelf ging ik er van uit dat ik mijn abonnement op maandelijkse basis kan beëindigen. Zo stond dit namelijk vermeld, ten tijde van het afsluiten van mijn abonnement, in uw Algemene Voorwaarden. Uw medewerker verwees mij naar de huidige voorwaarden op uw website, waarin inderdaad staat dat contracten steeds voor de periode van één jaar worden verlengd. Toen ik zei dat dit niet de voorwaarden zijn waar ik destijds voor heb getekend werd ik verwezen naar een e-mail die “ergens in juni 2003” verzonden zou zijn, met daarin de aankondiging van de wijziging. Daar ik niet direct in de gelegenheid was om dit te controleren heb ik het contact met de Klantenservice maar beëindigd.

’s Avonds heb ik natuurlijk direct gecontroleerd of ik genoemde e-mail heb ontvangen. Ik kon deze echter nergens in mijn mailprogramma en archieven terugvinden. Ook heb ik contact gezocht met kennissen die (op mijn aanraden!) ook Wanadoo ADSL hebben. Ook zij konden niets vinden. Wel wees één van hen mij op het feit dat het KPN gedeelte van het ADSL abonnement wél per maand kan worden opgezegd.

U zult begrijpen dat ik uitermate teleurgesteld ben in de huidige gang van zaken. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over uw ADSL diensten en heb zoals gezegd Wanadoo ADSL bij vele anderen aangeraden.

Ik wil u dan ook het volgende vragen:

1. Een bevestiging van ontvangst van mijn verzoek om mijn ADSL abonnement PER DIRECT (met inachtneming van één maand opzegtermijn) te beëindigen.
2. Indien u niet akkoord gaat met dit verzoek een uitgebreide motivatie van uw weigering. (m.a.w. klopt het verhaal dat uw medewerker mij vertelde.
3. Indien van toepassing; een kopie van de e-mail waarin de wijziging van de Algemene Voorwaarden wordt aangekondigd

Hopende op een spoedige reactie teken ik,

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Zijn de eerste algemene voorwaarden überhaupt wel van toepassing verklaard en op de juiste wijze gehanteerd in het proces van het aangaan van je abonnement (zie verhaal bij Planet topic)? Indien niet het geval kan je de AV gewoon vernietigen. Weg nare bepaling :)

• sjibbie
Wekkel, dat had ik idd. al gelezen, maar volgens mij heb ik destijs netjes een hardcopy van de AV bij mijn papieren gekregen. Weet dit niet zeker; en heb eerlijk gezegd geen idee of en waar ik die papieren nog heb :X

• Sjoerd Mulder
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 12:44
Ik had eerst een inbel abbotje bij wanadoo, voor het geval van heel erg hoge nood bij storing van me kabel.
Toen hebben ze ook de voorwaarden veranderd en begonnen ze ineens geld af te schrijven van mijn rekening. (was eerst geen abbokosten nu 3 euro per maand). Er was alleen een mailtje naar me wanadoo account gestuurd en niet via de post of iets dergelijks, en omdat ik dat emailadres nooit checkte, heb ik de email dus ook nooit gelezen...

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze zomaar de voorwaarden kunnen wijzigen en dan je 'alleen' via email daar van op de hoogte brengen. Ik heb het dan ook helemaal gezien met wanadoo, vooral om de affaire die erna kwam(heeft nog 3 maanden geduurd voordat me abbo eindelijk opgezegd was....)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

sjibbie schreef op 24 September 2003 @ 12:12:
Wekkel, dat had ik idd. al gelezen, maar volgens mij heb ik destijs netjes een hardcopy van de AV bij mijn papieren gekregen. Weet dit niet zeker; en heb eerlijk gezegd geen idee of en waar ik die papieren nog heb :X
Dan blijft optie 2 altijd nog een probeerseltje waard: vernietigen beding omdat het in jouw geval onredelijk bezwarend is op basis van de algemene toetsingsregel in het BW ;)

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Wijzigingen aan AV's worden toch altijd pas na 3 maanden na publicatie actief (= wettelijk bepaald) ? Dus volgens mij ben je nog op tijd om het op te zeggen ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• sjibbie
Wekkel, bedoel je dat dit:

indien het, gelet op de aard en de overige inhoud van de overeenkomst, de wijze waarop de voorwaarden zijn tot stand gekomen, de wederzijds kenbare belangen van partijen en de overige omstandigheden van het geval, onredelijk bezwarend is voor de wederpartij

kan worden gelezen als:

Deze wijziging van de AV kost mij 4*52 =212 euro extra, wat een onredelijk bedrag is, zeker als er geen aantoonbare gronden zijn voor die wijziging?

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De Nederlandse wet kent geen expliciete regeling voor bedingen op basis waarvan een partij haar algemene voorwaarden eenzijdig kan wijzigen. De indicatieve lijst in de Europese Richtlijn op basis waarvan wij het systeem van de zwarte en grijze lijst kregen vermeldt deze wijzigingsbedingen wel. Kern van het verhaal is dat kleine wijzigingen wel zouden mogen (tenzij kenbaar is (voor de gebruiker van de AV) dat deze wijziging voor de wederpartij een groot belang heeft) en grote ook, mits er de mogelijkheid bestaat de overeenkomst te ontbinden om die reden.
sjibbie schreef op 24 September 2003 @ 13:39:
Wekkel, bedoel je dat dit:

indien het, gelet op de aard en de overige inhoud van de overeenkomst, de wijze waarop de voorwaarden zijn tot stand gekomen, de wederzijds kenbare belangen van partijen en de overige omstandigheden van het geval, onredelijk bezwarend is voor de wederpartij

kan worden gelezen als:

Deze wijziging van de AV kost mij 4*52 =212 euro extra, wat een onredelijk bedrag is, zeker als er geen aantoonbare gronden zijn voor die wijziging?
Ik denk eerder aan: "Het beding van stilzwijgende verlenging met een telkens een jaar is in de gegeven omstandigheden onredelijk omdat Wanadoo er geen redelijk belang bij heeft verlenging voor telkens een jaar tot uitgangspunt te nemen".

Daar moet je nog even wat meer argumenten voor verzinnen. Hoe lang heb je eigenlijk al Wanadoo en wat heb je daar precies voor nodig aan hardware?

[ Voor 47% gewijzigd door Wekkel op 24-09-2003 13:46 ]

• sjibbie
Heb Wanadoo sinds begin januari 2001. (en dus reeds 32*50 euro betaald) Benodigde hardware: splitter & modem. Dit heb ik gewoon aangeschaft bij de KPN (350 gulden dacht ik). Ik ben lid geworden vanwege een actie van Wandoo, je kreeg iets van fl 150,- korting (geld terug).
En wat vind je van het feit dat je het KPN gedeelte wel gewoon per maand kan opzeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door sjibbie op 24-09-2003 14:15 ]

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

KPN en Wanadoo zijn twee verschillende dingen. Mooi dat je al een hele tijd klant bent, want dan kan je natuurlijk goed naar voren brengen dat bij jou het argument 'investeren in een nieuwe aansluiting' geen gelding meer heeft ;)

Het is een laatste strohalm die welhaast niemand in Nederland probeert, maar m.i. wel een reële. Verwacht echter geen rode loper van Wanadoo als je op basis hiervan je abo opzegt en verdere betalingen (tot het einde van het jaar) domweg staakt. Je zal behoorlijk heen en weer moeten gaan schrijven.

• sjibbie
Wekkel bedankt, ik ga er vanavond eens mee stoeien en er wat moois van maken. Feit is wel dat Wanadoo mij echt moet afsluiten en dat ook door moeten geven aan KPN. KPN moet de lijn nl. ADSL-vrij maken voor ik naar Demon over kan. Alleen maar stoppen met betalen is dus niet genoeg. En eigenlijk gaat het me niet eens om het geld of die paar maandjes extra. Het is meer dat ik pissig wordt van al dit soort geintjes van bedrijven, ze zijn niet de erssten die zoiets flikken en zeker niet de laatste vrees ik.
zucht...
*sollicitatiebrief naar Consumentenbond schrijft*

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

sjibbie schreef op 24 September 2003 @ 14:38:
Feit is wel dat Wanadoo mij echt moet afsluiten en dat ook door moeten geven aan KPN.
Daarom moet je ook opzeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wanadoo, maar dan cable, vorige maand netjes aangetekende brief gestuurd, en nu kreeg ik een brief dat het per 1 september 2004 (!!!!!!) afgelopen is....
Kunnen ze dit zomaar doen, als ik het goed las gingen de voorwaarden per 6 oktober in, zo ja, kan ik de verhuistruuk gebruiken (zie eerder)?
Wat nog erger is, ik ben al jaren abonnee, heb nog nooit mijn mail gechecked bij hen, en kunnen ze me dus zomaar binden aan nieuwe voorwaarden?

(boel vragen ineen ;-)

datademon })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
volgens mij is de 'negatieve optie' wel aan te vechten. je moet reageren als je het er niet mee eens bent is nml de omgekeerde wereld. Het zou zo moeten zijn dat ze je een keus geven: we veranderen de voorwaarden; gaat u daar mee akkoord of niet. geen reactie betekend dan niet dat je automatisch akkoord gaat (zwijgen is toestemmen dus)

net zoals die meuk die je wel eens in de post krijg onder het mom van 'kadootje'. als je het niet terug stuur dan betekend het dat je aan een of andere abo vast zit. Hierover bestaat al jurisprudentie en die zegt dat alles wat je toegestuurd krijgt mag houden zonder voorwaarden. Of dat hier ook toepasbaar is durf ik niet te zeggen maar het lijkt er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik denk dat de negatieve optie wel bruikbaar is in dit geval. Je hebt namelijke al een overeenkomst waar dit mechanisme in is beschreven. Pas later wordt de negatieve optie in werking gezet die dus (afgezien van AV verhalen) niet onverwacht komt. Je hebt er vantevoren mee ingestemd. Onredelijk lijkt mij de negatieve optie ook niet, mits de communicatie over de aanstaande wijziging voldoende is. Een schimmige onduidelijke advertentie in de Trouw lijkt mij bepaald onvoldoende.

Datademon, hoe lang heb je al cablee en wat betaalde je daarvoor qua aansluiting en verdere abokosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu een jaar of 2 a 3, ben een beetje de tel kwijt, en het is altijd rond de 50 euro geweest.
Ik vind het nogal zuur, en echt in staat om iemand van wanadoo/casema mijn modem door zijn strot te duwen, aangezien ik zo netjes heb gebeld van te voren of dit mogelijk was.
samenvattend: Mijn laatste idee is dus die 6 oktober datum die eerder werd aangegeven als echte wijzigingsdatum, in dat geval zit ik er 'slechts' een halfjaar aan vast, of, en dat doe ik niet graag, maar wie valsspeelt wordt gecheat, zeggen dat ik verhuis naar texel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Kijk even naar pagina 1 van dit topic. Als je het hard wil spelen, kan je de daar gegeven suggesties nog even bekijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Ik had al besloten om mijn Wanadoo ADSL abbo op te zeggen, om over te stappen naar Demon. Nou heb ik vorige week maandag mijn abbo omgezet naar Wanadoo free, om zo mijn mailadres en webspace te behouden. Nu zou ik een bevestingmailtje krijgen, maar heb die niet gekregen en na het lezen van dit topic begon ik toch argwaan te krijgen. Nou heb ik net weer gebeld en bleek dat ik toch vastzat tot april 2004, ik heb in april 2002 ADSL gekregen. Men zei dat ik hierover een mail had gekregen, maar die heb ik dus echt niet gehad, bewaar altijd mijn mails van Wanadoo. Ik begon toen echt pissig te worden en na wat discussie over en weer, word ik toch nog afgesloten deze maand. Hij zei dat dat kon omdat ik mijn abbo over laat zetten naar Wanadoo free.

Ik vind dit wel een hele rare gang van zaken. Bovendien staat hier nog te lezen dat je het maandelijks kan opzeggen, na een minimale contractduur van 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Klinkt goed allemaal. Ik ben de laatste tijd ook zeer hard aan het nadenken om over te stappen naar Demon ADSL. Goedkoper en sneller :).
Maar dat gat tussen het afsluiten en de nieuwe aansluiting heb ik geen zin in. Ik ben 2 jaar geleden al 5 maanden afgesloten geweest, en dat heeft me behoorlijk veel pieken gekost. Binnenkort (binnen een half jaar verwacht ik) ga ik weer verhuizen. Als ik het goed begrijp kan ik het abbonnement opzeggen omdat ik verhuis, met een opzeg termijn van een maand. Klot dit?
Maar waarom is de opzeg termijn dan zo kort als je gaat verhuizen terwijl als je je abbo wilt stopzetten, dan duurd het een JAAR! Vaag allemaal...

Nieuwsgierig als ik was heb ik natuurlijk ook mijn archieven doorgelopen, maar geen mailtje van Wanadoo over andere algemene voorwaarden!

[ Voor 10% gewijzigd door jules op 06-10-2003 18:52 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, die discussie ga ik morgen dan maar eens aan, ben toch al super sjagrijnig van die sukkels...alsof ik ooit mijn mail check op een email adres wat ik dacht niet te gebruiken.
Demon is trouwens erg fijn tot nu toe, wanadoo had ik nooit veel klachten over, maar de poort 25 blokkade, en het hele gedoe om in te loggen via linux met die L2TP zooi die ze tegenwoordig hebben, het lijkt nauwelijks meer op Internet, maar meer op een beschermde LAN, en daar had ik niet voor getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, ik heb nu voor het eerst sinds 2 jaar mijn mailbox geopend, mail van 6-9 staat er, en ja hoor, er staat ook dat ik op mag zeggen als het een verzwaring betekend...dan gooien we het daar maar op...blijft het naar fraude ruiken dat ze mij nu al 12 maanden aansmeren als de nieuwe algemene voorwaarden vandaag ingaan (!!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende stap...
Ik heb gebeld, en kreeg nu een mevrouw aan de lijn die het opzocht, en er achter kwam dat ik doordat ik een nieuwe modem heb gekregen bij mijn verhuizing,een 12 maanden contract heb gekregen. Ik heb destijds expliciet gevraagd of dat niet zo was, en nee, 'geen zorgen nodig'... |:(
Nu heb ik dus maar een aangetekende brief verstuurd met daarin:
1. dat ik nooit dat modem wilde, en niks weet van een nieuwe termijn
2. dat ik de nieuwe algemene voorwaarden ingaande per 6 oktober dermate verzwarend vind, dat ik per die datum mijn abonnement wil opzeggen.

datademon })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
FF een update van mijn status. Brief 2x gefaxt, geen enkele reactie. Dinsdag 7 oktober aangetekende brief verstuurd. Zaterdag 11 oktober: een brief van KPN dat mijn ADSL aansluiting op mijn verzoek per 17 januari 2004 zal worden opgeheven. Verder GEEN ENKELE REACTIE van Wanadoo!
Even tot 10 tellen, en dan maar weer eens bellen denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Och, als het goed gaat, dan heb je nergens last van. Maar als het fout gaat, dan raak je aan het bellen bij die bedrijven! Telfort, Orange, Wanadoo, KPN. Ik kan er al bijna boeken over volschrijven over problemen die ik gehad heb... En maar bellen.. Want als je gaat schrijven dan komt de helft maar over van datgene wat je in een telefoongesprek had kunnen zeggen...

Ik wacht nog steeds maar mijn verhuizing af... Als ik tot januari kan wachten tot deze aansluiting afgesloten word, dan heb ik kans dat ik dan al lang verhuist ben! (hoop ik tenminste)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik zie het probleem nu niet meer zo, blijkbaar kan je gewoon zogenaamd verhuizen naar een regio waar wanadoo geen diensten afzet, dan ben je er van af. :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Ik heb in september gekeken naar de algemene voorwaarden van Casema (Wanadoo). Ik heb een €49.50/maand abonnement. In de Algemene Voorwaarden stond dat als ik voor ergens in 2002 lid was (dat was ik), ik na 1 jaar telkens per maand kon opzeggen. Dus ik heb 24 september Demon ADSL aangevraagd. Dat is gisteren opgeleverd.

Nu wil ik Casema opzeggen; blijken de algemene voorwaarden per 6 oktober te zijn veranderd en moet ik een periode van 12 maanden uitzitten! (Ik weet niet hoe lang die al loopt). Daar had ik natuurlijk geen weet van.

Ondertussen zit ik dus met een abonnement van 65 euro (Demon) en eentje van 49.50 per maand. Wat nu???

[ Voor 3% gewijzigd door PJKs op 19-10-2003 20:16 ]

ja, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mailen, dat je het abbonement op wil zeggen, en de nationale ombutsman gaat inschakelen als ze dit weigeren

ik zelf heb al 2 mailtjes naar wanadoo gestuurd (1, en 3 weken terug) en als ze niet snel antwoorden krijgen ze een mailbom :X

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1