In mijn pc heb ik een Hauppage WinTV Theater kaart met daarop aangesloten een beveiligingscamera (aangesloten met een CAI-kabel). Ik kan met de software het videokanaal maar niet vinden. Terwijl ik hiervoor de camera had aangesloten op een oude zwart-wit tv en toen deed hij het wel. Wat moet ik doen om beeld te krijgen.
ik denk dat je video-kanaal verwart met gewone 'tv-kanalen' ?
Doorgaans bij dit soort camera's zit er een composiet-aansluiting op. die sluit je dus aan op de video-in van je tv-kaart (geel plugje). in de software moet je dan als 'source' video-in kiezen (composite). door te zoeken tussen de normale tv-kanalen zul je em niet vinden.
was die zwart-wit tv niet toevallig een video-monitor of kon je er ook echt tv op kijken?
- wat voor een stekkertje zit er aan de kabel die uit de camera komt?
Doorgaans bij dit soort camera's zit er een composiet-aansluiting op. die sluit je dus aan op de video-in van je tv-kaart (geel plugje). in de software moet je dan als 'source' video-in kiezen (composite). door te zoeken tussen de normale tv-kanalen zul je em niet vinden.
was die zwart-wit tv niet toevallig een video-monitor of kon je er ook echt tv op kijken?
- wat voor een stekkertje zit er aan de kabel die uit de camera komt?
offtopic:
welkom op tweakers!
welkom op tweakers!
[ Voor 13% gewijzigd door BuG2FiX op 23-09-2003 14:32 ]
Had je hem op de TV ook aangesloten met dezelfde CAI kabel? Op welk kanaal, frequentie dan? Kun je dat kanaal/ frequentie ook instellen op je tv kaart?