Toon posts:

valse survey's pcconcurrent

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand gaat volgens mij iets te ver bij het plaatsen van survey's:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5622

Deze persoon plaatst 2 surveys met dus 2 keer een cijfer voor algemene indruk!
Deze persoon heeft nooit iets bij ons gekocht!
Deze persoon beweerd dat wij niet wilde leveren vanwege een te hoge prijs?!?, terwijl alle laptop prijzen omhoog zijn gegaan! Had dus niks met zijn aankoop te maken (die hij nooit gedaan heeft)
Wij konden dit product niet optijd leveren en hebben dit gewoon gecommuniceerd!
Ik hoop echt dat dit recht gezet kan worden aangezien wij heel erg ons best doen om juist goede service te leveren (kijk maar naar de overige surveys)
Volgens mij is het ook niet netjes om 2 surveys te schrijven zonder ooit iets gekocht te hebben.. concurrent misschien?!?!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Shopsurvey meldpunt in het Tweakers.net Frontpage feedback subforum

Dat is de algemen plaats voor de melding van onder meer valse surveys. Vanuit hier wordt objectief bekeken wat er met mogelijk corrupte surveys wordt gedaan. :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Verder weegt de 2 negatieve surveys van 1 persoon weinig tot niet mee aan de 11 zeer positieve surveys die er ook nog staan.. ik denk persoonlijk dat je weinig invloed zult merken..

En elke webshop heeft zo z'n goede en minder goede indrukken; altijd klote als er een negatief bericht komt, maar dat hou je denk ik niet tegen..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
ben ik met je eens maar moet het wel eerlijk zijn en niet 2 van dezelfde persoon om dezelfde "bestelling" en dan ook nog eens niet kloppend ik kan me de 6 best voorstellen en heb hier ook niks over gezegd, echter de 2e is onterecht en als er onterecht goede survey's worden geplaatst worden deze ook verwijderd

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Tegenwoordig hebben shops de mogelijkheid reacties te plaatsen op surveys, misschien kun je dat beter doen. Kijk voor een voorbeeld hier.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die surveys zijn daarnet al verwijderd :).

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Harm schreef op 23 september 2003 @ 13:46:
Die surveys zijn daarnet al verwijderd :).
O+

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Afgehandeld + --> TFF :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.