Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
mmm zou mn speeltijd niet weten, maar het is STUKKEN langer dan spearhead in ieder geval, en ik vind het een waardige add-on...( heb em net uitgespeeld)Rataplan schreef op 28 September 2003 @ 15:25:
[...]
Ik ben daar ook, is een lastig level - maar dat mag ook wel, het is het laatsteDrie uur netto speeltijd, met uitproberen (mortars
) zal het ongeveer het dubbele zijn. Vind ik wel degelijk kort. De review op gamespot zegt het wmb verder allemaal:
[...]
die laatste missie in het kasteel was nogal "op de vlucht zijn" achtig
Klopt Tijdens het spel (hoofdmenu) even op de auto/fine mode knop van mijn monitor gedrukt en die zet het beeld goed. Dus het is in orde nu volledig scherm en geen zwarte randen meer.Enthroned schreef op 27 september 2003 @ 11:40:
Het zal de refresh rate wel zijn die anders is in het spel als op je gewone desktop, als ik me niet vergis kun je dit in het DirectX menu ergens wijzigen.
Je kunt ook het spel even op pauze zetten en met het "monitor menu" het beeld weer aanpassen dan onthoud je monitor die setting de volgende keer dat je het spel start wel weer en loopt ie dan gewoon goed.
Verwijderd
Maar het is gelukt
hij duurt wel wat langer dan spearhead en is ook veel mooier gemaakt!!!
Dat eerste level vraagt wel mega veel van je pc! Ik kwam niet boven de 15 fps uit! Terwijl hij in multiplayer wel 30 á 50 haalt!
Maar hopen dat ik het uit kan spelen zonder die mega fps drop!
In de woestijn met die zandstorm en zo loopt de game bij mij verdomde soepel, echt super relaxed.greatgonzo schreef op 30 september 2003 @ 11:43:
zo ik heb hem ook eindelijk, meteen begonnen natuurlijk!
Dat eerste level vraagt wel mega veel van je pc! Ik kwam niet boven de 15 fps uit! Terwijl hij in multiplayer wel 30 á 50 haalt!
Maar hopen dat ik het uit kan spelen zonder die mega fps drop!
In de demo kon dat wel maar ik kan t nun iet meer vidnen
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Open de newconfig.cfg file in de maintt subdirectory en voeg deze lijn toe:
"seta bonusskin 1" zonder quotes.
En zie de Italian paratrooper skin onder axis.
Heb ik alMayhem schreef op 01 oktober 2003 @ 09:10:
Breakthrough Easter Egg:
Open de newconfig.cfg file in de maintt subdirectory en voeg deze lijn toe:
"seta bonusskin 1" zonder quotes.
En zie de Italian paratrooper skin onder axis.
Vond ook nog wat leuks bij die tank missie
Als je een vogel uit de lucht knalt staat er 1 bird(s) hit
Ik heb net de nederlandse versie gekocht van Breakthrough, alleen vraag ik me af of ik geen problemen krijg met installeren ivm UK/US versies van MOHAA en MOHAA:SH. Kunnen er ook problemen onstaan, doordat ik niet geheel legaal aan mohaa en sh ben gekomen?
Ik ben btw wel van plan om deze 2 te kopen (vind dat het ut spel wel waard is)
i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME
Je krijgt problemen met de NL versie wanneer je de patch wilt installeren. Dan geeft ie waarschijnlijk de melding dat je de UK/US versie niet hebt. Dit is gemakkelijk op te lossen door een kleine aanpassing in het register.aMaZeR schreef op 01 October 2003 @ 13:51:
ff vraagje:
Ik heb net de nederlandse versie gekocht van Breakthrough, alleen vraag ik me af of ik geen problemen krijg met installeren ivm UK/US versies van MOHAA en MOHAA:SH. Kunnen er ook problemen onstaan, doordat ik niet geheel legaal aan mohaa en sh ben gekomen?
Ik ben btw wel van plan om deze 2 te kopen (vind dat het ut spel wel waard is)
Het versienr. MOHAA wijzigen in: 1.1.12.200
Nu kun je wel de patch UK/US installeren.
Wat te doen?
I'm with stupidgreatgonzo schreef op 01 October 2003 @ 20:25:
ik zit vast, in de klaus missie heb ik ondertussen explosieven aangebracht op de boot, nu wil ik de boot verlaten, maar als ik na de machinekamer de trap oploop en de gang inga, springen de explosieven en ben ik dood!
Wat te doen?
Als ik heel lang bij de explosieven wacht, gebeurt er niks. Maar zodra ik de gang in loop ontploft de boel.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik ga steeds dood bij de ontploffing. Waar moet je gaan staan om dit te voorkomen dan??The DenMan schreef op 02 oktober 2003 @ 08:41:
Dat is ook de bedoeling, het is daarna de bedoeling om het wrak weer uit te komen, nadat die ontploft is.
Ontploffing trigger in gang > dood in gang
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
-- Microsoft Certified Professional --
Verwijderd
Je gaat die trap op en dan door de deur waar die italianen/duitsers staan, en dan gewoon doorlopen (radar volgen)Hu9o schreef op 02 October 2003 @ 12:30:
[...]
Ik ga steeds dood bij de ontploffing. Waar moet je gaan staan om dit te voorkomen dan??
Ontploffing trigger in gang > dood in gang
edit: Ja nu werkt het wel.
[ Voor 58% gewijzigd door Hu9o op 02-10-2003 20:01 ]
klote erger me kapot
verder zeer vette add-on
www.hetbsg.nl
bukkenHenkS schreef op 04 October 2003 @ 15:42:
bij mij is het ook ontploft,en nu ligt het schip op zijn kant en ik kom er dus echt niet uit... mis ik ergens iets... ??? kom ergens een deur niet door.... lijk wel een debiel ben maar aan het springen en aan het doen
klote erger me kapot
verder zeer vette add-on
De oplossing voor dit probleem staat volgens mij al 2x eerder hier vermeldBeelzebub schreef op 04 October 2003 @ 17:28:
Als ik breakthrough wil installeren dan zegt de installatie dat ik geen copy van medal of honor heb geinstalleerd maar dat heb ik wel degelijk. hoe krijg ik breakthrough nu geinstalleerd?
Updating..............
Ik kan de bom op de steen wel plaatsen, maar ik weet niet hoe ik hem af kan laten gaan, in mijn inventory staat wel dat ik een ontsteker bij me heb ofzo maar ik heb dus alles al geprobeerd.
Alvast bedankt
Waar je begint zie je een doorzichtige ontsteker knipperen. Hier moet je naartoe na het plaatsen van de bom op de rots. SuccesNippletwister schreef op 06 October 2003 @ 11:16:
Weet iemand hoe ik het munitiekonvooi kan saboteren in de missie met de K5-kanonnen?
Ik kan de bom op de steen wel plaatsen, maar ik weet niet hoe ik hem af kan laten gaan, in mijn inventory staat wel dat ik een ontsteker bij me heb ofzo maar ik heb dus alles al geprobeerd.
Alvast bedankt
Verwijderd
Als je het een goed spel vindt, moet je ook eens Hidden & Dangerous proberen. Speelt ook in WOII en ik vond het spannender. Maar het is wel enkele jaren geleden dat ik het speelde.
Het grootse probleem bij MOHA:Breakthrough is munitie. Wees er zuinig op.
Verwijderd
Ook nog een goede speltip als je van dit genre houd (WW2 FPS) : Call of Duty... Gemaakt door een gedeelte van het Mohaa team wat nu voor een andere uitgever werkt... Er is al een demo van te downloaden (helaas geen linkje...)
Check hier maar eens voor meer info: [rml][ PC] Call of Duty[/rml]Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 16:51:
Het spel is inderdaad aan de korte kant...
Ook nog een goede speltip als je van dit genre houd (WW2 FPS) : Call of Duty... Gemaakt door een gedeelte van het Mohaa team wat nu voor een andere uitgever werkt... Er is al een demo van te downloaden (helaas geen linkje...)
[edit]
By the way, ik heb twee CD boxen ontvangen... ra ra welke dat zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Godjira op 07-10-2003 17:35 ]
Wanneer komt die pacific uitbreiding uit?
Is geen uitbreiding maar een compleet nieuw spelDionysos schreef op 07 oktober 2003 @ 22:06:
Woei, ik ben eindelijk door dat level heen waar je met die mortieren die tanks moet uitschakelen.
Wanneer komt die pacific uitbreiding uit?
komt ergens volgend jaar uit
Ik zit in dat fort (Engelsen bevrijden) en telkens op het eind is m'n ammo op! Ik ben al voor de 4e keer opnieuw begonnen, red ik het eindelijk, blaas ik mezelf op bij de poort!Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:59:
Het grootse probleem bij MOHA:Breakthrough is munitie. Wees er zuinig op.
Het is een beetje frustrerend af en toe maar ik vermaak me weer prima.
Leuk zoethoudertje tot CoD
Om precies te zijn in het eerste kwartaal van 2004, nog in de winter zegt de press release.Shyne schreef op 07 October 2003 @ 22:16:
[...]
Is geen uitbreiding maar een compleet nieuw spel
komt ergens volgend jaar uit
Zelf ben ik nu bezig met die #%$@ tanks.
[edit] uitgespeeld alweer. Jammer dat het zo kort is (of ik word steeds beter
[ Voor 24% gewijzigd door wisselwerking op 09-10-2003 10:11 ]
in dit spel gaan tekenstanders wel eens plat op de buik liggen en dan schieten... ik kan maximaal bukken tot knielen... kun je nu wel of niet liggen in dit spel? zo ja hoe?
Verwijderd
Iemand tips/trucs voor dit stuk?Dionysos schreef op 07 October 2003 @ 22:06:
Woei, ik ben eindelijk door dat level heen waar je met die mortieren die tanks moet uitschakelen.
Ja, je best doen
Verwijderd
En die bazooka die gaat niet werken op die tanks zeker?
Verwijderd
Heeft iemand tips voor dat level in monte cassino? Waar je die drie POW's naar een truck moet brengen en ze beschermen tegen AL die lui die later op die daken e.d. verschijnen?
Heb dat level voornamelijk met sniperrifle gespeelt. Was niet zo moeilijkDionysos schreef op 12 October 2003 @ 08:16:
Ik heb de tanks die te dichtbij kwamen kapot gemaakt met een bazooka. Daar heb je meer dan genoeg heavy rounds voor. De rest moet je met de mortieren doen. Even kijken waar je eerste schot terecht en dat als 'marker' gebruiken voor je latere schoten. Dan is het te doen, maar je hebt er wat geluk bij nodig!
Heeft iemand tips voor dat level in monte cassino? Waar je die drie POW's naar een truck moet brengen en ze beschermen tegen AL die lui die later op die daken e.d. verschijnen?
i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME
Verwijderd
neu, gewoon veel oefenen en proberen (en vooral.. mazzel hebbenaMaZeR schreef op 13 October 2003 @ 21:43:
Iemand nog goeie tips om die tanks te vernietigen? Ben namelijk bijna in staat om m'n pc ut raam uit te gooien....
En als het echt niet lukt, mail me, dan haal ik je pc wel op
Je moet de mortier gebruikenaMaZeR schreef op 13 oktober 2003 @ 21:43:
Iemand nog goeie tips om die tanks te vernietigen? Ben namelijk bijna in staat om m'n pc ut raam uit te gooien....
Had ik eerst ook niet door. Want dat ding schoot steeds veeeels te ver. Maar je moet dus niet naar beneden mikken, maar omhoog
Als je dan eemnaal door hebt waar je ongeveer moet mikken in de lucht als de tanks op een bepaalde afstand zijn, dan is het een makkie.
Tip: Gebruik niet meteen in het begin alle rockets, er komen namelijk 3 aanvals golven.
Verwijderd
En niet vergeten tussentijds te F5-en, op het moment dat je een tank sloopt. Behalve wanneer de rest van de tanks al weer te dichtbij is gekomen.
Bazooka alleen in noodgevallen, wanneer een tank te dichtbij komt, maar hiervan moet je er waarschijnlijk toch twee afvuren voordat ie kapot is, dus goed inschatten..
Ik dacht ook dat het onmogelijk was, maar na een kwartiertje klooien is het me gelukt (op hard)
Succes!
Verwijderd
"defend Baker bunker" mega veel duitsers, en al mijn maten zijn al dood.
hoe doe ik dat in mijn eentje? en waarom heb je 'm "defend"? Dan weet ik miscchien beter wat te doen
Verwijderd
ik it in een bunker en heb alleobjectives op 1 na voltooit ( ontwijk de altillery)
wat ik volgens mij wel heb gedaan )
en nu kan ik niet verder ( deur zit dicht )
ik kan ook niet door het mijen veld wat daar ga je meteen dodod
Verwijderd
De bedoeling is dat je de Mg gelijk links pakt (onderste verdieping) en zoveel mogelijk duitsers sloopt. Op het moment dat ze naar binnen komen, stop je hiermee en schiet je de duitsers in de bunker dood. Wanneer je naar boven loopt wordt je als het goed is afgelost door een 'collega' en komen er geen duitsers meer.Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 18:44:
Oke, stuck again...
"defend Baker bunker" mega veel duitsers, en al mijn maten zijn al dood.
hoe doe ik dat in mijn eentje? en waarom heb je 'm "defend"? Dan weet ik miscchien beter wat te doen
Maar het kan ook anders: je duikt achter de kratten op de onderste verdieping en schiet de enkeling die naar binnen komt (je zit veilig voor granaten van de bovenste verdieping). Na een paar minuten hoor je geallieerde stemmen en het geluid van een M1 garand (herken je uit duizenden). Dan kan je 'redelijk' veilig omhoog lopen en wordt je afgelost.
Veel succes.
Btw, Charlie bunker is nog leuker
je hebt zo'n apparaat om mijnen te dedecteren.. dit moet je gebruiken en daarmee door het mijnenveld!Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 20:52:
Crap !! ik zit bij level 1 vast
ik it in een bunker en heb alleobjectives op 1 na voltooit ( ontwijk de altillery)
wat ik volgens mij wel heb gedaan )
en nu kan ik niet verder ( deur zit dicht )
ik kan ook niet door het mijen veld wat daar ga je meteen dodod
Verwijderd
Ik ben er gewoon doorheengehuppeld voor de gein en het lukte ook nogHenkS schreef op 15 October 2003 @ 18:05:
[...]
je hebt zo'n apparaat om mijnen te dedecteren.. dit moet je gebruiken en daarmee door het mijnenveld!
Verwijderd
Verwijderd
heeft iemand niet een save gampje voor me zodat ik weer verder kan ???
a.v.b.
Zal morgen wel even save game hier posten, ben nu niet thuis om dat te doen.Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 16:21:
heeft niemand een oplossing voor het probleem dat ie naar het hoofd menu springt in level 2, ben nu 2 dagen aan het zoeken het enige waar ze het over hebben is de "demo" versie er afahalen, maar die heb ik helemaal niet
heeft iemand niet een save gampje voor me zodat ik weer verder kan ???
a.v.b.
Ik ga steeds dood. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar ik kom tot aan de brug ongeveer.
Waar kan ik de rocket launcher vinden???Hu9o schreef op 13 October 2003 @ 22:09:
[...]
Je moet de mortier gebruiken
Had ik eerst ook niet door. Want dat ding schoot steeds veeeels te ver. Maar je moet dus niet naar beneden mikken, maar omhoog
Als je dan eemnaal door hebt waar je ongeveer moet mikken in de lucht als de tanks op een bepaalde afstand zijn, dan is het een makkie.
Tip: Gebruik niet meteen in het begin alle rockets, er komen namelijk 3 aanvals golven.
In begin van het level wordt er door je maat gezegt dat hij er een aantal heeft liggen naast het kapot geschoten zweefvliegtuig...maar ik kan ze maar niet vinden!
Wel een Medic pack en wat kogels.
Krijg je aan het begin van het level, dus nog VOOR dat zweefvliegtuig ding.bakkiepleur schreef op 20 October 2003 @ 15:35:
[...]
Waar kan ik de rocket launcher vinden???
In begin van het level wordt er door je maat gezegt dat hij er een aantal heeft liggen naast het kapot geschoten zweefvliegtuig...maar ik kan ze maar niet vinden!
Wel een Medic pack en wat kogels.
Waar dan liggen ze in de Jeep voordat die kapot wordt geschoten? of in dat huis waar me maat naar toe vlucht??Dionysos schreef op 20 October 2003 @ 16:31:
[...]
Krijg je aan het begin van het level, dus nog VOOR dat zweefvliegtuig ding.
Kan ze niet vinden....kijk er denk ik over heen.
Zoals iemand eerder al heeft aangeven door Gamespot te quoten, wordt een spel niet leuker door uitspelen alleen mogelijk te maken door vaak quicksave en quickload te moeten gebruiken. Een goed voorbeeld hiervan is het level waarin je 3 POW's moet bevrijden. De vijanden komen daar werkelijk overal vandaan en die POW's lopen werkelijk zo stom dat ze gewoon geraakt moeten worden, dood gaan en jou (als speler) overnieuw moeten laten beginnen. (Iemand nog tips trouwens, want ik kom er gewoon niet langs.
Dit stuk is gewoonweg nog frustrerender dan het stuk waarin je de tanks met de mortieren moet vernietigen.
In Spearhead zat er tenminste maar 1 zo'n stukje in (net nadat de vrachtwagen de heuvel af rijdt, mag je van alles en nog wat naast de weg proberen te vernietigen). Ik vond Spearhead dan ook beter dan Breakthrough.
[ Voor 6% gewijzigd door Pieter.txt op 20-10-2003 17:36 ]
O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.
Verwijderd
thanks mate, ik hoop hem snel te zien kan bijna niet wachtenGodjira schreef op 19 October 2003 @ 19:46:
[...]
Zal morgen wel even save game hier posten, ben nu niet thuis om dat te doen.
Verwijderd
Hij ligt in dat huis op tafel, helemaal in het begin..bakkiepleur schreef op 20 October 2003 @ 17:18:
[...]
Waar dan liggen ze in de Jeep voordat die kapot wordt geschoten? of in dat huis waar me maat naar toe vlucht??
Kan ze niet vinden....kijk er denk ik over heen.
Verwijderd
Breakthrough is op zich best aardig, maar niet geweldig.
Zoals iemand eerder al heeft aangeven door Gamespot te quoten, wordt een spel niet leuker door uitspelen alleen mogelijk te maken door vaak quicksave en quickload te moeten gebruiken. Een goed voorbeeld hiervan is het level waarin je 3 POW's moet bevrijden. De vijanden komen daar werkelijk overal vandaan en die POW's lopen werkelijk zo stom dat ze gewoon geraakt moeten worden, dood gaan en jou (als speler) overnieuw moeten laten beginnen. (Iemand nog tips trouwens, want ik kom er gewoon niet langs.
Dit stuk is gewoonweg nog frustrerender dan het stuk waarin je de tanks met de mortieren moet vernietigen.
Zoals je al aangeeft, dat stuk met de pow's kom je alleen langs door regelmatig te quicksaven en opnieuw te proberen. als je het huis uitrent kom je drie duitsers tegen, vervolgens zie je er een rechts (verstopt bij de artillerie).
Daarna kan je het beste in de truck gaan zitten met je sniper-gun (quicksave hier)en goed rondkijken waar ze zitten. Ook de daken van de gebouwen in de gaten houden..
succes
Down de save games hier.Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 21:09:
[...]
thanks mate, ik hoop hem snel te zien kan bijna niet wachten
Moest opnieuw de levels spelen, aangezien ik laatst een format heb gedaan, dus hopelijk ben ik ver genoeg gekomen om je langs het stuk waar de game steeds hangt te helpen. Werkt het niet, laat het even weten, dan speel ik nog weer even verder z.s.m. om je verder te helpen. Moet nu werken.
[ Voor 36% gewijzigd door Godjira op 21-10-2003 13:49 ]
Zeg, ben je toevallig ook voorbij dat stuk met die POW's gekomen ?Godjira schreef op 21 October 2003 @ 13:48:
[...]
Down de save games hier.
Moest opnieuw de levels spelen, aangezien ik laatst een format heb gedaan, dus hopelijk ben ik ver genoeg gekomen om je langs het stuk waar de game steeds hangt te helpen. Werkt het niet, laat het even weten, dan speel ik nog weer even verder z.s.m. om je verder te helpen. Moet nu werken.
Dan kan ik namelijk weer eens verder
O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.
Verwijderd
http://www.planetmedalofhonor.com/mohaa/sp/cheats.shtml
Met maplist kan je naar elk level in het spel gaan..
Ik heb eventueel wel alle savegames voor je, maar ik heb hem op hard gespeeld, weet niet of dat uitmaakt?
Nog niet, komt vast nog wel. Als ik er ben de save game hier posten?Pieter.txt schreef op 21 October 2003 @ 17:26:
[...]
Zeg, ben je toevallig ook voorbij dat stuk met die POW's gekomen ?
Dan kan ik namelijk weer eens verder
Verwijderd
Ik krijg de files niet uit de zip-file gekopieerd, er komt steeds een foutmeldingGodjira schreef op 21 oktober 2003 @ 13:48:
[...]
Down de save games hier.
(Zowel met winzip als met winrar geprobeerd.)
Bij mij verschijnt ook na mission 1 het hoofdmenu. Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd dit mocht niet baten. Ik ben dus erg benieuwd of ik wel verder kan met de savegame van Godjira.
Elke andere suggestie is trouwens ook welkom.
De groeten van Jake
Verwijderd
ben zo in die game op gegaan dat ik vergeten ben je te bedankenGodjira schreef op 21 oktober 2003 @ 13:48:
[...]
Down de save games hier.
bij deze
uitgespeeld en al
Verwijderd