Toon posts:

Cisco 803 ISDN Router

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een Cisco router configureren, maar heb totaal geen ervaring met die dingen. Alles moet erop en eraan, inbelverbindingen met callback functie's, toegang voor inbellers naar exchange server, enz.

Op cisco.com en google word ik niet veel wijzer, heeft iemand goede en duidelijke tutorials voor mij aub ??

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-02 18:34
zoek even op cisco config maker.

http://www.cisco.com/warp/public/cc/pd/nemnsw/cm/index.shtml

[ Voor 27% gewijzigd door paulhekje op 23-09-2003 12:10 ]

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Edjuh; geef is wat meer informatie in je startpost wat je zelf
al hebt geprobeert en waar het op stuk loopt.

[ Voor 67% gewijzigd door avon op 23-09-2003 12:17 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Avon: Ik ben zelf aan de slag gegaan via Hyper Terminal. Dit ziet er echter beetje dramatisch uit en snap er nog niet echt veel van. Ik loop vast bij het uitvoeren van verschillende commands. Een ip adres toekennen aan de Eth0 is me nog wel gelukt, maar verder kom ik echt niet.

paulhekje: dat ga ik doen, een grafische interface zal mij al een stuk beter liggen dan die console taal

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
ISDN routers met zulke uitgebreide configs zijn vaak een drama om helemaal perfect af te stellen. Vaak bellen ze te vaak uit en lopen de kosten op.
Cisco configmaker zou je kunnen gebruiken maar dat is eigenlijk een pakket wat je liever ontwijkt (mijn mening)
Het beste kan je toch gewoon cisco site gebruiken en zoeken op ISDN + Callback en ISDN + dialer map.
Er staan echt ontiegelijk veel voorbeeld configs op die site...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:41

Predator

Suffers from split brain

Flyduck schreef op 23 september 2003 @ 13:05:
Het beste kan je toch gewoon cisco site gebruiken en zoeken op ISDN + Callback en ISDN + dialer map.
Er staan echt ontiegelijk veel voorbeeld configs op die site...
^^^

De tutorials & goeie voorbeeld zijn echt wel te vinden op de cisco site, en dat is de beste bron. Dat moet je toch zelf kunnen vinden als je even goed zoekt.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.