norton anti virus 2003 beta

Pagina: 1
Acties:

• kvdgrift
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09-2022
ik heb het volgende probleem.

Bij mijn oom is norton anti virus 2003 BETA geinstalleerd door mijn neef.
Nadat ik deze versie via uninstall heb verwijderd wou ik weer 2002 installeren
want die werkt ten slotte nog perfect, en is gelicenceerd.

maar bij de installatie zegt hij tijdens het updaten, versie loopt maar tot 01-04-03
dus u kunt hem niet updaten, terwijl het bij mij thuis nog steeds prima gaat,

dus ergens zit nog iets van die 2003 versie die hem blokkeerd, omdat de server van symantec denkt dat ik een beta versie wil updaten, terwijl die allang is verwijderd.

wie weet raad, hoe ik 2003 beta echt goed kan verwijderen

kevintje

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

NAV 2002 uninstallen,
in de registry op zoek gaan naar keys van symantec/norton en deze verwijderen (opletten als je nog andere Norton prducten geinstalleerd hebt)
NAV 2002 installeren

Er is ook gewoon een tooltje te downloaden bij Norton voor het verwijderen van de reg-keys:
http://service1.symantec....&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Handig die google..... met zoektermen: "uninstall norton antivirus registry"

[ Voor 5% gewijzigd door ajhaverkamp op 23-09-2003 11:13 ]

This footer is intentionally left blank

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 18:25

Jiffy

God, you're ugly!

Eerst 'gewoon' uninstallen van _alle_ versies van Norton AV, vervolgens het register doorspitten & alle verwijzingen naar 'Norton' & 'Symantec' verwijderen. In eerste instantie dit door een tooltje laten doen (regclean bijvoorbeeld) en vervolgens nog ff 'met het handje' nakijken.

Uiteraard ook de door Norton AV aangemaakte mappen & bestanden van de HD verwijderen voor zover deze nog niet door de uninstall zijn verwijderd (vergeet de 'shared' map niet).

Op deze manier zou je eea behoorlijk moeten hebben verwijderd.

edit:

Grmpf! Komt er iemand ff tegen je aan ouwehoeren als je een reply aan 't inkloppen bent... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jiffy op 23-09-2003 11:21 ]

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
waar ie naar kijkt is het 'liveupdate' gedeelte, die geeft subscriptions af voor de geldigheid. daar ook even goed naar zoeken.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08
LiveUpdate wordt vaak apart geïnstalleerd. Bij "deze computer", "configuratiescherm" en "software" deze dus ook deïnstalleren. En vervolgens de harddisk controleren op nagebleven directories en de registery even nalopen op de aanwezigheid van norton of symantek spul zoals eerder aangegeven kan ook geen kwaad.