[visual studio]VS voegt ongewild tags toeen verpest pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Ik ben nu bezig met asp.net in visual studio.

Ik heb mijn pagina's zo ingedeeld dat ze een vaste header en footer hebben en natuurlijk een variabele body. Om dit voor elkaar te krijgen laat de header de afsluitende tags(</html> </body>) achterwege zodat de footer deze zal afsluiten.

Ik include dan de header bovenaan de pagina, de footer onderaan en ik heb een well-formed html pagina.

Het probleem is echter dat VS automatisch de afsluitende tags toevoegt bij het overschakelen naar de design modewaardoor de html corrupt wordt(2 afsluitende set tags).

Ik heb in de opties van de text editor alles wat maar met html te maken heeft uitgeschakeld maar VS blijft hetzelfde gedrag vertonen, de openstaande tags van de header blijven maar automatisch afgesloten worden.

De header is een normale .aspx file, net als de rest van de files(allemaal .aspx).

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Hoi, als je je vorige topic niet terugvind, hier staat het:
[rml][ visual studio .NET] VS maakt de html ongewild af voor mij[/rml]

Als je het niet eens bent met het slotje, mail de betreffende mod dan.

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Ik heb op het moment wat problemen met m'n mail dus snel antwoord zit er niet in, maar ik wil hier nog wel even herhalen: zorg ervoor dat iedere afzonderlijke file well-formed is. VS.net garandeert zoals het hoort dat dat zo is, en nee dat kun je dus hopelijk en voor zover mij bekend niet uitzetten.

En het heeft nog steeds niets met Programming & Webscripting van doen :Y)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.