Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Anoniem: 75962
Anoniem: 73128
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 73128 op 23-09-2003 11:11 . Reden: Typo ]
maarja, zo vaak heb je hem niet nodig (ik niet iig)
nw mobo = extreem oc'en, na 2-3 dagen heb je door hoe ver je kan en dan heb je hem niet meer nodig imho
Chookity-pok
Als het op het front zit en je drukt hem een keer in als je computer aanstaat...Saeverix schreef op 23 september 2003 @ 11:15:
je kunt er ook gewoon een knopje aan solderen, en die in je frontbay modden... houd je ff paar sec knopje(of schakelaar) ingedrukt en je bios is leeg... en in t front lijkt me nog makkelijker dan achter op je pc...
Het is heel makkelijk zelf te maken: je pakt gewoon een kabeltje waarmee de leds aangesloten worden, die zet je over de jumper, en aan het andere eind soldeer je een paar pinnetjes waar een jumpertje overheen gezet kan worden.
Die kan je dan aan de buitenkant zetten.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Anoniem: 73128
[...]
Als het op het front zit en je drukt hem een keer in als je computer aanstaat...
Wel iets om bij stil te staan....
Gelukkig kan ik zelf die batterij beter bij dan m'n jumper. Die zit namelijk behoorlijk dicht op het koelblok van m'n southbridge.
Zie het niet in de beschrijving staan op deze site, maar onlangs heb ik deze gekocht en er zat weldegelijk een cmos Reset button op.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Anoniem: 72090
Anoniem: 91634
Want anders heeft die paswoord ook maar weinig zin waneer je die gebruikt.
Anoniem: 91634 schreef op 23 September 2003 @ 12:11:
IK snap het nu er niet van in. Ik kan ook even de Home toets indrukken waneer ik me pc aanzet, en dan reset die ook de bios, behalve de paswoord.
Want anders heeft die paswoord ook maar weinig zin waneer je die gebruikt.

Neehoor, werkt ook bij oc failure. Ik gebruik hem alijdAnoniem: 80804 schreef op 23 september 2003 @ 16:44:
Dat gaat nogal moeilijk he als je pc niet boot bv door een te hoge fsb

Anoniem: 80804
Ok jij wintpierre-oord schreef op 23 September 2003 @ 16:48:
[...]
Neehoor, werkt ook bij oc failure. Ik gebruik hem alijd
http://www.vicstech.com/en/rd2/index.shtml
-
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Anoniem: 83328
moet je zo'n straaljager-uit-film-style knopje op je frontje maken, zo'n vuurknop met een klepje erover (natuurlijk een felrode knop met zwartgele schuine banden over het klepjeResistor schreef op 23 September 2003 @ 11:18:
[...]
Als het op het front zit en je drukt hem een keer in als je computer aanstaat...
Wel iets om bij stil te staan....
Chookity-pok