Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mn werk wat problemen met het bereik van de telefoon, nu hebben we een repeater gekocht ervoor, maar die moet je aanmelden op het basis station, nou staat in de handleiding van de repeater dat je daarvoor in de handleiding van de gigaset moet kijken maar deze is dus kwijt. dus kan iemand mij zeggen hoe ik het voor elkaar kan krijgen.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Staat er op de siemens site geen handleiding?
ff zoeken..

[edit]
Fijn.. alle manuals van mobiele telefoons kun je gewoon downloaden, deze moet je dus bestellen..
De Nederlandstalige gebruiksaanwijzing van onze Gigaset producten kunt u uitsluitend bestellen via onze Siemens Klantenservice. Deze is bereikbaar onder telefoonnummer:

0900 333 3109
(De gesprekskosten bedragen € 0,35 per gesprek)

[ Voor 76% gewijzigd door Krypt op 23-09-2003 10:29 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
jah daar heb ik al gekeken maar die kan je niet downloaden maar die moet je bestellen. en op google is ook niet wat te vinden.

• Krypt
Bij de meeste gigisets is het tenminste het knopje op het basisstation langdurig indrukken totdat ie begint te piepen; maar dan moet je ook iets met je telefoon doen, maar wat weet ik eigenlijk niet meer.. (ik heb de gigaset 1100; zal kijken of ik vanavond anders die handleiding nog kan vinden, zal vast wel hetzelfde werken)

[edit]
Wel een engelse manual!

download werkt bij mij dus niet.. maar misschien heb je wat aan de engelse FAQ

[ Voor 47% gewijzigd door Krypt op 23-09-2003 10:36 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar die doet het niet, onsupported type

• Krypt
Ja. die melding kreeg ik ook; is een download van 0kb.. ook handig.. maar de FAQ beschrijft ook een aanmelding op een basisstation..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt, maar nu nog een vraag, er kunnen maar 2 toestellen tegelijk op die repeater, maar wij krijgen er strax wel 10 op maar hoe meldt je die strax allemaal op die repeater aan

• Krypt
Dat zou ik niet weten.. als die repeater er maar 2 aankan, kunnen er naar mijn weten dan geen 10 aan.. wordt dus wat repeaters aanschaffen.

Wat wel kan ik een dubbele basisstation opstelling, nadeel is wel dat je een telefoonlijn moet doortrekken naar de 2e basisstation.. de telefoons kunnen dan op 2 basisstations aanmelden en daarmee dus ook het bereik vergroten, nadeel blijft: Je kan maar een max. aantal toestellen aanmelden dat 1 basisstation aankan..

Maar daarvoor moet je echt even de handleiding bestellen.

Pvouput live

Pagina: 1