[WINXP]Computer start zichzelf op - deel 2

Pagina: 1
Acties:

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 14:40

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
FF een deel 2 gemaakt hier, omdat ik alles nu al geprobeert heb.

Heb afgelopen zaterdag een pc afgehaald bij Sky, voor mijn vriendin, maar de comp start zichzelf na enkele uren.
Ik heb de bios al nagelopen en niets wijst naar een PME, aan brandsoftware (via winforums achter gekomen) ligt het ook niet.

Dus aan alle w.o. 's ligt het niet, want die staan uitgeschakeld, vroeg me af wat het kon zijn, zat zelf te denken aan stroom piek (gebeurt nmlk alleen in de nacht, wanneer alles uit is)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Staat wake on lan nog aan?

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Lezen is ook een vak : alle wo's staan uit zei ik, dwz : Wake On 's staan uitgeschakeld, dus geen wake on lan/wake on modem/keyboard/mouse, niets!

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Kijk eens in de eventviewer naar de tijden waarop het systeem aangaat.

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 10:10:
Kijk eens in de eventviewer naar de tijden waarop het systeem aangaat.
Zit niet echt een rechte lijn in, ene keer na een paar uur, andere keer na half uurtje etc...

Wabbawabbawabbawabba

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-07 10:54
Virusscanner? of had je dat ook al genoemd en ik word afgezeken :S

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Stroompiek is best wel reël voor als je s'avonds wasmachine of boiler laat draaien. Je hebt hier voor speciale apparaatjes die tegen blikseminslag en stroompieken zijn. Je kan natuurlijk ook heel simpel een stekerdoos met uit knop nemen ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Virusscanner is wel net geinstalled, lijkt me niet echt dat het daar aan kan liggen, maar kijk daar wel ffies naar, het apparaat tegen blikseminslag en stroompieken staat al aangesloten op de stroomkast

Wabbawabbawabbawabba

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 18:17
het kan je stroomtoevoer zijn... ik had eerst ook in een stekkerblok het spul zitten, maar zodra ik daar met me poten tegenaan stootte ging de pc ook ineens aan :/

dus ik weet niet of je al eens een ander stopcontact hebt geprobeerd? want vooral borden die contant aan de 5volt staat (zoals asus a7n8x) hebben maar een klein stroomstootje nodig om op te starten...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Tis opgelost, comp starte bij ontvangen nieuwe mail...beetje vaag!

Wabbawabbawabbawabba

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
huh :? dat is echt heel erg vaag hoe weet een computer die uit staat nu of er mail binnenkomr :?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Pagina: 1