Naar beneden modden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de tijd dat ik nog tijd had om actief te zijn op het modfront (denk twee jaar terug) werd er iets minder hoog gemod dan tegenwoordig.

Nu zag ik toevallig dat ik (door vaker bezoek) 75 modpuntjes had liggen (en vandaag ook 38) en die heb ik even gespendeerd aan het leegkrijgen van de modqueue. Niet helemaal gelukt maar toch een end gekomen. Tijdens het modden viel me het hoge aantal +4 scores op in een aantal draadjes (deze bijvoorbeeld: nieuws: De nieuwe componenten van de Centrino 2004).

Wat is de teneur tegenwoordig qua modden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het gebeurt wel vaker dat verse draadjes enthousiast de hemel in worden gemod. Na een tijdje zakken de scores doorgaans weer terug naar normale waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Helaas is er de laatste tijd een piek in het aantal slechte moderaties. dit komt o.a. doordat veel mensen weer begonnen zijn met school/werk e.d. wel doen we onze best, en als er hier een topic geopend wordt, gaan er zeker weten een aantal mensen mee modden :)

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik zal proberen zo tussen de werkzaamheden door weer wat puntjes weg te douwen.

{edit}
Zow, weer 36 stuks weg maar die modqueue is wel weer aan de lange kant en dan met name oude topics waar een reactie of drie niet gemod zijn. Daar ging mijn aandacht dus naar uit.

Moet ik toch weer meer mee gaan praten om meer modpuntjes te krijgen (of ik laat gewoon t.net de hele dag aanstaan).

[ Voor 67% gewijzigd door TheBrain op 24-09-2003 12:49 ]