[Word2000] Blanke pagina invoegen

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik heb een document met header en footer nu moet ik echter een blanco pagina invoegen maar dit wil niet echt lukken. In de search vond ik 1 topic maar snapte daar niks van.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10

YellowCube

Wait...what?

ctrl-enter al eens geprobeerd?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Invoegen --> Eindemarkering --> Pagina-einde :?

(als in ctrl-enter...hehehe)

[ Voor 32% gewijzigd door M.I.G. op 23-09-2003 08:49 . Reden: yellow net ff sneller haha ]

• cool0
CTRL + Enter maakt die wel een pagina maar daar zitten de header en footer nog in die ik dan niet kan verwijderen want dan verwijdert die ze overal.

Eindmarking? is dat een Break zit hier namelijk me de engelse versie.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10

YellowCube

Wait...what?

als je header en footer weg wilt laten en op andere pagina's wilt laten staan is dat best een irritant probleem.
Kun je die link van de search die je gedaan hebt even posten...misschien kan ik (of iemand anders) je uitleggen hoe het moet.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• cool0

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
sectie-eindes zijn het antwoord op je problemen

vervolgens afzonderlijke header/Footer voor secties enablen

en dan de blanke pagina als aparte sectie invoegen en aanduiden dat hier de kop en voettekst niet moet worden overgenomen

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
jup is break Vergeet dan niet uit te vinken same as previus anders isde hader nog steeds hetzelfde :P

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• cool0
Als ik een Break invoer en selecteer vervolgens Odd Page dan maakt die een nieuwe pagina aan als ik vervolgens op die nieuwe pagina een header en footer aanmaak zat die hem nog gewoon keihard overal neer :S

• gulie
je moet de kueze next page hebben dan begint word aan een hele nieuwe stuk in je documend

• cool0
Ok heb het gevonden je moet even spelen met de instellingen van de Header & Footer Different First Page :)

[ Voor 3% gewijzigd door cool0 op 23-09-2003 09:37 ]

Verwijderd

vraag me gewoon af hoor
maar waarom al dit werk voor een blanke pagina...
gewoon uitprinte en een leeg vel er tusse stoppen
of denk ik nou te simpel :)

• gulie
dat wel maar das toch niet leuk dan :D

[ Voor 3% gewijzigd door gulie op 23-09-2003 09:43 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

cool0 schreef op 23 september 2003 @ 09:07:
Als ik een Break invoer en selecteer vervolgens Odd Page dan maakt die een nieuwe pagina aan als ik vervolgens op die nieuwe pagina een header en footer aanmaak zat die hem nog gewoon keihard overal neer :S
Het lijkt me handig als je even de uitgebreide uitleg ond er de F1 knop goed leest, die verteld je namelijk vaak precies wat je wilt weten :Y)

En idd; insert -> break -> next page. En dan opnieuw NA de lege blz. Nu via view -> header aangeven dat de headers / footers van die drie secties verschillend moeten zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1