Bijlage probleem in MS Outlook 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Iemand heeft mij een mailtje met bijlage naar mij gestuurd via 12Move en als ik ze dan binnenhaal dan geeft outlook aan dat onveilige bijlagen zijn verwijderd en inderdaad er zijn geen bijlagen meer!!!!!!!!!

ps: ik gebruik norton als virusscanner en als fire-wall.

Zelf dacht aan bijlage met virus erin, maar volgens mij komt iets meer bij kijken.

Wie kan mij zeggen wat er aan de hand kan zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zerora schreef op 23 September 2003 @ 08:40:
Wie kan mij zeggen wat er aan de hand kan zijn.
Ik weet wat er aan de hand is :). Je hebt vast en zeker niet hier gekeken, en al zeker niet hier gekeken. Allebei de plekken kan je het antwoord vinden namelijk :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt We Are Borg

Ik heb het probleem opgelost

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kijk dus de volgende keer ajb eerst in de links die WAB geeft. Heel veel vragen zijn al beantwoord in eerdere topics en de bekendste zelfs in de FAQ. Dus altijd de moeite waard om even langs te lopen ;)

Trouwens nog welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.