[WinXP / Citrix] Venster vergroten *

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Wij werken door middel van Citrix clinet op een server. Nu opent de applicatie die ik gebruik zichzelf in een zeer klein venster wat met geen mogelijkheid te vergroten is. Zijn hier tools voor waarmee dit kan?

Ik heb Windows XP
Reeds gezocht: Got Search, Download.com en Google

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:30
run maximized wat een optie in de published application, meen ik me te hernnineren. Maar mijn citrix ervaring is inmiddels weer 2 jaar oud ( 1.8 op NT4 )

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kleine titeledit, zie het WOS Policy. Zie ook Semt-x_ :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

ICA settings aanpassen, kan dat niet dan staat de screen-grootte vastgesteld op de server -> admin vragen.

Verwijderd

Vaak zijn deze settings vastgelegd door de beheerders, dus die kunnen dit sowieso aanpassen als je het als gebruiker niet kunt. Alleen wordt dit dan aangepast voor alle gebruikers, dus de vraag is dan of je dit als beheerder wilt, maar dat terzijde...

Als je het als gebruiker kunt aanpassen kun je dit doen in de Citrix Program Neighborhood, naar 'File', 'Application Set Settings', tabje 'Default Options' en dan formaat aanpassen via 'Window Size'.

Als beheerder kun je het formaat van het venster van de applicatie aanpassen in de Citrix Management Console, daar ga je naar 'Applications', rechtermuistoets op de bewuste applicatie, naar het tabje 'Application Appearance' en daar kun je dan bij 'Session Window Size' de venstergrootte aanpassen...

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Bedankt ik ga het eens een proberen.
Pagina: 1