Toon posts:

standaard brandprog in xp uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi all,

weet er misschien iemand hoe je het standaard brandprogramma van xp uit kunt zetten....

ik wou een cdrw beschrijven dmv slepen in de verkenner, maar zet alles in een wachtrij en in in win me kom je de cd rw gewoon gebruiken als een soort harde harde schijf....lekker makkelijk.

nu zei mij iemand dat het mogelijk was om het uit te zetten.....maar wie weet hoe..

grtz magnafreak

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Rechtermuisknop op de drive (bijvoorbeeld in deze computer), ga naar het kopje Opnemen, en haal het vinkje weg bij: Op deze drive mogen opnames op CD worden gemaakt...

Klaar....staat ook wel in de WOS FAQ lijkt me...

[ Voor 8% gewijzigd door Brede P op 23-09-2003 08:18 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Welkom op GOT Magnafreak; Zou je de volgende keer als je een topic opent de dingen willen doen die hierin staan?

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Windows Operated Systems - Policy
Windows Operated Systems - FAQ

[ Voor 51% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-09-2003 08:31 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Illegal_Alien schreef op 23 September 2003 @ 08:28:
Welkom op GOT Magnafreak; Zou je de volgende keer als je een topic opent de dingen willen doen die hierin staan?

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Windows Operated Systems - Policy
Windows Operated Systems - FAQ
Illegal_Alien, zou je dergelijke reply's aan de moderators willen overlaten? Ik waardeer je betrokkenheid en ben ook overtuigt van je goede bedoelingen, maar users op dergelijke zaken wijzen zoals je hierboven doet is een taak van de moderators. Wanneer je iets tegenkomt wat niet geheel volgens de policy is of wanneer een user op bepaalde punten gewezen dient te worden dan kun je dat, zoals je altijd doet, melden via een topicreport en SeM... Een betere verwoording van hoe te reageren staat hier: klik.

magnafreak, ook ik heet je welkom op GoT. Lees de linkjes die Illegal_Alien geeft. Door dat door te lezen weet je wat wij van jou verwachten voordat je een topic opent. Dit is o.a. het doorlezen van de FAQ van het betreffende forum waar je wilt posten. Hierin staan de meest gestelde vragen en geven dus al antwoord op veel vragen. Hierdoor wordt voorkomen dat er telkens dezelfde vragen worden gesteldt.

Succes verder :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.