Onzin dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 10:05
Why? Heb wel een vermoeden (oa door mij) maar tja.. heeft zo zijn achtergrondredens..\

Graag een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Sorry, dit hoort bij Lieve Adjes. Dit forum hoopt zich te beperken tot het modereren op T.net

[edit]
Sorry, je hept em ook op LA gepost, niet gezien. (ik snap wel waarom ook hier.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is HIER aan de hand?!

eerst mocht ik er niet in... ok... venstertje dicht, opnieuw naar GoT... en ik kon er wel in... en dan vind ik dit? wat is hier gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

2 dingen.

1) dit is het modereerforum, dus hier wordt alleen gepraat over modereren (niet modereren) op Tnet :)

2) Dit forum is in het weekend op Non-actief. Da's al weken zo en dat mag wel zo blijven :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hm, ik ben nu dus aan het overwerken ? ;)

Maar je hebt gelijk, ik hou er (hier) over op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Oh, eh ecteinascidin, nu je hier toch bent, kijk hier ff naar.

Ik vond de moderatie op sommige posts al raar, is nu ook een poster die zich, eh ondergewaardeerd vind ten opzichte van andere (waaronder ik) ('t is zeker weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

In het weekend echt soslo-modereren. Vreemd dat de trollen ook allemaal weekend vieren blijkbaar, nog geeneen gezien die niet op -1 stond.

Vrieskist zal ook zo wel komen klagen. Een opmerking over vrouwen op een tweakersite is vrijwel altijd offtopic. En om in de categorie grappig te komen moet íe toch echt wel grappig zijn. +1 grappig geef ik alleen als ik in de lach schiet en dat gebeurt niet vaak (en ja, ik heb echt wel gevoel voor humor).

Overigens is gezeur over off-topic een beetje lame, omdat je hoe dan ook off-topic bent (buiten het bekende behulpzaam-verhaal dan). Dat de moderatie een beetje vreemd is OK, maar op een 6 niveau-schaal maakt een afwijking van + of -1 niet uit. Alleen klagen over onterechte +4 en -1 heeft IMHO directe prioriteit. Of een +1 of +2 terecht is? Ik ga daar niet eens een knop extra voor indrukken.

* Delerium surft rustig verder en vind het wel een rustig daggie zo *D.

* Delerium steekt ook de adjes een hart onder de riem, dat verdienen ze in deze woelige tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onzin dicht??????

wat is dit voor onzin????

FOK! OnzinForum
dan maar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ok, je hebt gelijk. laatste vraag, heb jij ij in de laatsgenoemde draad een +1 Behulpzaam gegeven toen ik iemand naar dit forum wees, ik vindt dit zelf namelijk nooit meer dan 1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat ik heir niet naar binnen mocht :P

dit forum is toch alleen voor Modder Eters ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik eet modder ja:+ en ben blij dat dat onzin dicht is en nu gaan ik weer moddereten:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Omdat mensen die posten, en het niet eens met de moderatie zijn, dit ook kenbaar moeten kunnen maken, denk ik dat dit een open forum is.

De vraag is alleen "hoeveel mensen weten hier de weg naar te vinden"

Ps. ongeschreven regel hiero is, dat je (in princiepe) niet gaat zeiken of flamen. 'T is eigenlijk een van de rustigste fora die ik hier ken (op afgelopen week na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vond het wel een behulpzaamposting. vandaar de +1 behulpzaam.
Motivatie, iemand wilde weten waar die zijn klacht kwijtkon en jij gaf hem het advies dat hier te proberen en gaf hem de link.

Of het een interne link is of een externe link maakt niet uit. Of de newbie zijn faq niet kent of het een die-hard is, dat maakt ook niet uit. Het is een behulpzame post iig. Misschien dat anderen nu ook de weg hierheen weten.

Willen die :r :r :r :r onzinners ff opzouten. Dit is het verkeerde forum én een crosspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
onzin moet open

onzinners zijn te minste kewl en niet zow saai als jullie hierow!:P

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ja anders gaan we harde actie doorvoeren door bijvoorbeeld random te posten in andere threads ofzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.