Toon posts:

IE: site password opzoeken en deleten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de account gegevens : user and pass tot een site door windows laten opslaan. Nu kan ik de user id wel zien als ik de site benader maar niet de password. How kom ik achter die passs?? Bovendien hoe zorg ik dat windows deze gegevens niet meer onthoudt ...... zodat ik het opnieuw vers kan inloggen??? Ik heb al de heele cache geleegd. alle cookies gedumpt etc.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Passwoord terughalen is heel moeilijk / onmogelijk.

Leeghalen:
Tools -> Internet Options -> Content -> Auto Complete -> Clear Passwords.

Verwijderd

Kijk eens op www.rixler.com. Daar hebben ze password reveal progjes en hoef je niet van die desastreuze stappen als alles wissen te gebruiken. Elevator's oplossing is er ook 1 natuurlijk

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 01:15 ]

Verwijderd

Ik heb er een tool voor. Deze geeft de iexplore autocomplete en outlook paswoorden weer.
Programma zelf is freeware, en staat zeker niet op een hacking/cracking-site.
Maar ik zou toch graag even eerst de toestemming van een admin hebben alvorens het hier te plaatsen, aangezien het progje natuurlijk ook wel op een andere manier kan gebruikt worden voor iets minder leuke activiteiten.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik deze prog.

Verwijderd

Programma heet Protected Storage Passview en is te vinden op http://nirsoft.cjb.net

Verwijderd

misschien moet je xpass gebruiken, heb hem hier nog staan, zet wel ff je virusscanner uit, want die vind hem niet zo lief ;p

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vragen m.b.t. Internet Explorer horen in Software Algemeen. Dit geldt ook voor vragen m.b.t. drivers en tools...

-> Software Algemeen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1