|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Hangt een beetje van de makers af. Er zijn paketten echt voor eeuwig zoals bvb mIRC, Total Commander, etc... maar bvb een aHead Nero kan je maar een paar maand/jaar updaten/graden naar nieuwere versies. Anyway ik denk dat je nieveel risico neemt met Ad-Aware Plus
Mail ze anders voor zekerheid.
Het is in ieder geval wel zo dat je een cd opgestuurd kunt krijgen waardoor je in ieder geval altijd een werkend pakket bij de hand hebt alleen weet ik niet of de reference files altijd even compatible blijven..
Het is in ieder geval wel zo dat je een cd opgestuurd kunt krijgen waardoor je in ieder geval altijd een werkend pakket bij de hand hebt alleen weet ik niet of de reference files altijd even compatible blijven..
Taal fouten inbegrepen ;)
AdAware is niet te vergelijken met mIRC of Total Commander. Je moet het eerder vergelijken met een antivirus programma. Je betaald namelijk nog een abonnement later voor de recente definities.
No production networks were harmed during this posting
Dom van me dat ik daar niet op ben gekomen ...klaasbram schreef op 22 september 2003 @ 23:53:
Mail ze anders voor zekerheid.
Ik heb ze gemaild en ik heb een keurig antwoord ontvangen:
Ik snap alleen die laatste opmerking over die 35% niet helemaal. Klopt het dat ik het tweede jaar 35% betaal van het bedrag wat ik voor het eerste jaar heb betaald?All updates/upgrades (regardless of build or version) are free of charge
for the year following your purchase. On each anniversary of your initial
purchase, you will be required to pay the update fee to continue receiving
the same updates/upgrades that following year.
An individual's fee would be 35% of the original purchase price per
license.
Ja, de update-to-date hou fee voor elke volgend jaar is dus 35% van het oorspronkelijk aankoopbedrag.
No production networks were harmed during this posting
Mooi! Dan ben ik dus voor een EUR of 10 klaar. 
(Ik heb het overigens al gekocht, aangezien ik Ad-Aware Watch erg graag wilde hebben.)
(Ik heb het overigens al gekocht, aangezien ik Ad-Aware Watch erg graag wilde hebben.)
Pagina: 1