Toon posts:

linksys 54g met ethernet modem hccnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb een linksys wireless router aangeschaft met 2 pci kaartjes, dit allen moet samen werken met een ethernet modem van het HCCnet, het probleem is dat ik de modem niet werkend krijg ,de beide pci kaartjes hebben wel verbinding met de wireless router.
Als ik nu van de bijgeleverde van de kpn de boel wil configureren krijg ik telkens fout meldingen.
snap er niets van, kan iemand mij stap voor stap op weg helpen wat ik in volgorde moet doen???
mijn dank is groot.

vr gr Herman

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:58

Stewie!

Keen must die!

de modem is ook router, je moet hem nu instellen als bridge als je de router van linksys wil gebruiken!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik de gegevens van de modem dan veranderen, hij detecteerd hem niet.
of moet ik eerst de modem los aan de pc aansluiten via een andere netwerkaart?

Verwijderd

Je moet zowie zo eerst het modem aan de pc hangen met een netwerkkaart en dan een aantal instellingen opgeven zoals gebruikersnaam en wachtwoord.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:26

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 10:47:
Je moet zowie zo eerst het modem aan de pc hangen met een netwerkkaart en dan een aantal instellingen opgeven zoals gebruikersnaam en wachtwoord.
Dat hoeft niet, ik heb ook een WLAN router en ik heb het modem express niet omgebouwd naar een router vanwege het lage aantal simultane NAT verbindingen die die dan aankan.

Ik heb de router zo ingesteld dat die via het modem contact maakt met de KPN server via PPTP.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr