Toon posts:

Probleem met kleuren Photoshop 7

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik hem weer open, maar ik was volgens mij niet helemaal duidelijk:

Ik ben bezig met het inkleuren van een webcomicje met photoshop 7, maar ben een beetje n00b ermee.

Nou is het probleem dat als ik 2 kleuren tegen elkaar zet (dus bijvoorbeeld zwarte outline tegen huidskleur van een figuur) de kleuren niet in elkaar overlopen, maar deze kleuren tegen elkaar staan met een wit/licht randje ertussen. Dus beide kleuren vervagen wel aan de randen, maar e lopen niet in elkaar over. Nu vroeg ik me dus af of je iets met photoshop zo in kan stellen dat kleuren automatisch in elkaar overlopen (geen anti-aliasing dus :) ).

Ik gebruik gewoon de brush tool voor lijnen en de bucket tool voor het inkleuren van grote gedeeltes.
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat twee kleuren op die manier in elkaar overlopen? Bij voorbaat dank.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

heropenen doen we niet hier zonder overleg, lees de FAQ er maar eens op na :(

edit: dit stukje dus:
Wanneer je echt ergens de balen van hebt, kun je dat altijd melden aan 1 van de moderators en er zal absoluut wat mee gedaan worden. Ga alleen nooit het heft in eigen hand nemen (dus ook niet zomaar een topic heropenen!); je maakt er geen vrienden mee, niet bij de mods en niet bij je medegebruikers
--> [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

(de rest mag je ook doorlezen ;) )

edit2: en had je al gezocht op anti-aliasing?

[ Voor 82% gewijzigd door crisp op 22-09-2003 23:25 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.