Toon posts:

R9700 Pro TV OUT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het maar niet aan de praat. Vanmiddag de hele middag bezig geweest omdat ie hem niet detecteerde, ik kon hem niet inschakelen in windows @ displays tab. Nu mag dat eindelijk (waarom weet ik ook niet :D) En nu heb ik superveel balken/strepen over me beeld lopen, zwart wit. Als ik een venster heb en ik sleep hem in het rond kan ik SUPERVAAG op me tv dit venster ook zien rondgaan, hij heeft dus wel signaal maar HEEL zwak. Mijn vraag is hoe dit komt? Ik wil gewoon goed beeld op me tv out. Ik heb hem via me pc aangesloten met een verbindingsstukje naar zo'n geel stekkertje, deze in een scart, scart in video. Video weer aangesloten op oude tv (zo oud dat ie geen scart heeft :P ) en de antenne van de in de video dus. Als ik de antenne eruit zou halen, zou ik beter beeld moeten hebben dacht ik zo, integendeel, nu kan ik helemaal nix meer van me bewegende venstertje zien :?

Dit hele zaakje heeft wel gewerkt met een Geforce 2 GTS Pro, alles precies hetzelfde aangesloten en het werkte gewoon goed.

Ik heb de hele tv out FAQ gelezen, en superveel topics doorgespit, ik kom echter niks nieuws tegen dus please help me!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:20
Ik heb hetzelfde probleem....ik heb mijn Geforce3 ti200 veruild voor een ATi 9700 Pro, maar nu krijg ik alleen nog maar zwart/wit beeld op mijn tv....via de tv-out..
Ik heb in mijn tv-out een s-video stekker zitten en in mijn video een scartaansluiting...dit werkt altijd perfect met mijn Geforce kaartje....maar met deze nieuwe kaart alleen maar zwart wit helaas..
Ik heb de tv op PAL staan.......maar werkt nog steeds niet...

Oh ja ik heb alle faq's al doorgespit...maar niks lukt..
Ik ga morgen een composite kabeltje kopen..kijken of dat lukt...

Verwijderd

Topicstarter
mja bij mij lopen er ook nog eens supergrote balken en strepen en shit door het beeld zodat je echt bijna NIX ziet, deze strepen lopen er zodra ik dus de pc verbind met de tv (via de video). Dan lopen de strepen en balken er dus al. Als ik me tv out dan inschakel zie je echt bijna niks, je moet superveel moeite doen om iets bewegends te zien als je bv een venster beweegd...

• Michel242186
er is ook net een patch uit voor directx9.0b...heb je die al geinstalleerd???

Verwijderd

Topicstarter
jep, nix geholpen :(

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Michel242...

Heb je al geprobeerd hem van s-video uit naar samengestelde video uit te zetten in nview? Logischerwijs geeftie bij s-video uit namelijk zwart wit bij mij, en bij samengesteld gewoon kleur... Terwijl ik toch echt s-video gebruik...

• Michel242186
Tis intussen al opgelost......ik heb nu een composiet kabel.....dus vanuit mijn videokaart een s-video kabeltje die uitloopt in een composiet aansluiting....daar een composiet kabeltje in....die via een scart in mijn video zit....nu perfecte kleur!!!!

@MikeyMan.
Samengestelde video...was inderdaad mogelijk in nview.....maar kijk nog maar eens goed naar de titel van dit topic ;)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

oopsie... mijn fout... dacht dat je nog een gf3 had... mijn excuses... was net mijn bed uit...

Verwijderd

Topicstarter
bij mij werkt het nogsteeds voor geen meter, kweet echt niet wat het zou kunnen zijn, ik heb echt ALLES geprobeert :(

Verwijderd

Bij mij werkt alles perfect, eerst kreeg ik ook zwart wit beeld maar dat lag aan de tv.
Bij onze tv hebje AV1, AV2, AV2S, AV3 ik krijg enkel een kleuren beeld wanneer ik de AV2 optie AV2S inschakel. Ik heb wel een hercules 9700 pro ...
Pagina: 1