Ik krijg het maar niet aan de praat. Vanmiddag de hele middag bezig geweest omdat ie hem niet detecteerde, ik kon hem niet inschakelen in windows @ displays tab. Nu mag dat eindelijk (waarom weet ik ook niet
) En nu heb ik superveel balken/strepen over me beeld lopen, zwart wit. Als ik een venster heb en ik sleep hem in het rond kan ik SUPERVAAG op me tv dit venster ook zien rondgaan, hij heeft dus wel signaal maar HEEL zwak. Mijn vraag is hoe dit komt? Ik wil gewoon goed beeld op me tv out. Ik heb hem via me pc aangesloten met een verbindingsstukje naar zo'n geel stekkertje, deze in een scart, scart in video. Video weer aangesloten op oude tv (zo oud dat ie geen scart heeft
) en de antenne van de in de video dus. Als ik de antenne eruit zou halen, zou ik beter beeld moeten hebben dacht ik zo, integendeel, nu kan ik helemaal nix meer van me bewegende venstertje zien 
Dit hele zaakje heeft wel gewerkt met een Geforce 2 GTS Pro, alles precies hetzelfde aangesloten en het werkte gewoon goed.
Ik heb de hele tv out FAQ gelezen, en superveel topics doorgespit, ik kom echter niks nieuws tegen dus please help me!
Dit hele zaakje heeft wel gewerkt met een Geforce 2 GTS Pro, alles precies hetzelfde aangesloten en het werkte gewoon goed.
Ik heb de hele tv out FAQ gelezen, en superveel topics doorgespit, ik kom echter niks nieuws tegen dus please help me!