Toon posts:

Is kabelfoon de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een huis gekocht in Schiedam :)(3124BX) en wil daar ook op internet.
Als kabelboer hebben ze daar Kabelfoon. Is deze goed (ADSL is er nog niet) of kan ik beter met isdn blijven inbellen? :?

Graag advies!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 19:07

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze hebben nu 4 abbo keuzes lopen.
1) Demos: NIET DOEN downloadlimiet van 750mb per week.
2) Internet+: SNEL! GEEN downloadlimiet, alleen is de upload slecht.
Ik heb dat trouwens ook en haal meestal 200-300 k/s down. up maar 6 of 7k/s.
3) Terayon standaard: normaal download, 15k/s
upload 8k/s en heel stabiel.
4) Terayon premium: max. 48k/s upload 16k/s en heel stabiel..

Let wel: Met die terayon is alles redelijk en stabiel, MAAR dan hebbie wel een downloadlimiet van respectievelijk 3 en 5 gig
per maand

Systeem specs

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
als je op http://www.kieskeurig.nl kijkt zie je zeer slechte cijfers.......

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Internet + werkt perfect.. Vraag ffies aan de bure wat voor kabel ze hebbe.. Als dat traag is neem dan i+ of die terrayon!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

10 KB per seconde voor 60,- per maand :r

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31

AMDFreak

Intel is zo..

Op zondag 26 augustus 2001 16:40 schreef jasperonline het volgende:
beter als casema! dok ik precies ut zelde voor en ut is NOG sloomer :) 5kb downstream om precies te zijn :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 26 augustus 2001 16:40 schreef jasperonline het volgende:
waarom deze oude topics bovenhalen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 26 augustus 2001 16:59 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

waarom deze oude topics bovenhalen?
Wil zeker de HK in :?
code:
1
2
3
Aantal posts: 94 
Gem. aantal posts/dag: 4 

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 08:56

RvE

Nooit doen !!

Na 4 jaar kabelfoon ( ik had geen andere keus ), ben ik zins 6 weken overgestapt op ADSL en is in vergelijking met, een verademing.
De positieve verhalen die je nu leest, zijn van de eerste generatie Terayon gebruikers, en dit werkt alleen goed als er niet teveel gebruikers online zijn. Zodra dit netwerk ook weer overbelast is (zie demos en i+ in het verleden) zit je weer met de gebakken peren.

Gtx

Everywhere you go you always take the weather with you

Verwijderd

Heb ff een postcode check voor hem gedaan maar inmiddels zal hij wel ADSL hebben. :)
Mxstream
Gefeliciteerd, u kunt nu al gebruik maken van de diensten van Mxstream. Om alle abonnementen van Mxstream te vergelijken, klik op de button beneden.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:06

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

De bijnaam voor Kabelfoon is niet voor niets Fabelfoon (aldus mijn neefje uit het Westland)

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 22:40 schreef sebastius het volgende:
De bijnaam voor Kabelfoon is niet voor niets Fabelfoon (aldus mijn neefje uit het Westland)
Ja of Kabelsloom :)

maaruh ik heb gewoon nog die ouwe demos modem voor 50piek per maand en ach ik haal toch meestal wel 8kb/s ofzo en dan vind ik het wel rond voor die 5 tientjes. met het aantal uren dat ik achter me pc zit zou isdn ofzo niet te doen zijn en ik heb eigenlijk ook geen zin om 80piek te gaan betalen om wat sneller te gaan.

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08 21:09

John2B

I Love RAID5..!!

Ik zit ook in Schiedam (3123RB) op de kabel, had eerst het abonnement van 49,00 maar dat was echt bagger traag, toen overgestapt op abonnement 59,00 het Terayon modem (usb versie) dus max 12k/s. en ben er over het algemeen tevreden over. (PCI versie iets van max 15k/s)

Soms geen verbinding en duurt het dagen voordat het weer online is.

Ik heb geen ervaring met ADSL, collega's wel en vinden het perfect....Tja..wat is wijs...Met ADSL weet je zeker dat je een eigen en niet gedeelde connectie hebt tot aan je provider, dus die botlleneck heb je niet.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43
FF een oud topic bovenhalen.

Ik woon in Harderwijk en daar kan je sinds 1 april(geen geintje) kiezen uit Chello en nu dus ook Kabelfoon, voor kabelinternet. Over Chello hoor je nogal wat klachten, over Kabelfoon heb ik zelf nog niet echt veel klachten gehoord. Ik heb nu gewoon ISDN, maar ik wil overstappen op kabel. Ik weet alleen nog niet wat ik zal doen. Dus wat is beter/goedkoper/minder problemen? Reageer hier maar op, vooral als je (ook) ervaring hebt met Kabelfoon.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Pagina: 1