wat is het verschil tussen de Logitech Cordless Rumblepad en

Pagina: 1
Acties:

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 18:04
de Logitech RumblePad.

ja die eerste heeft geen kabel en het uiterlijk is iets anders, maar is de rest het zelfde de rumblepad enzo.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Geen, ik denk dat de cordless versie gewoon een revisie is, reden onbekend. Je geeft het zelf al aan, ze zijn verder gewoon hetzelfde.
Persoonlijk prefereer ik de PS2-klonen (PS-gamepads zijn de best vormgegeven gamepads ooit gemaakt), ik heb zelf een Gravis Gamepad Pro (oldskool :Y)), maar je zou ook kunnen kijken naar de Logitech Dual Action kunnen kijken, of als je FFB wilt de Thrustmaster Firestorm Dual Power, die daar ook nog een beetje van weg heeft:

Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/thumbnails/pc_dual_power2.gif

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 18:04
Gravis Grip Pad die heb ik nu al een poos, maar in xp werkt die niet dus ik wou er gewoon 1 die een beetje er op leek. ik hou er van als er 6 knoppen aan de bovenkant zitten en niet 4

[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 23-09-2003 20:56 ]

Verwijderd

die Logitech Rumblepad met draad heeft een vreselijk irritante vierpuntstoets, volgens mij is dat bij de cordless versie verbeterd.