Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:11

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
hey hey

Ik dacht dat hier toch een hoop personen zitten die een trotse eigenaar zijn van een iPOD,

In het tijdschrift "netwerk" (weet niet of ze dat ook in nederland hebben) heb ik een artikkel gelezen voor het volume een boost te geven,

het artikkel;
Vind je dat je het geluidsvolumme van de iPOD niet hard genoeg kunt instellen? Dat kan kloppen. Apple was namelijk verplicht om de output van de iPOD aan te passen aan de Europese veiligheidsnormen. Een Noorse iPOD-lief-hebber heeft echter een klein windows programma geschreve om het volume van je favoriete MP3 speler weer op te drijven. Met euPOD VolumeBoost klinken je liedjes 60% luider dan normaal. Het programma is gratis en werkt op alle tweede en derde generatie iPODs. Je muziekbestanden zelf blijven onaangeroerd, te trommelvliezen daarentegen...

http://www.ringom.no/espen/ipod

Ik vraag me nu gewoon af of het ook wel werkelijk werkt...
dus als iemand zo vriendelijk is om het uit te testen... :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat werkt... ook te lezen in het oude/nieuwe podtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ik vind mijn iPod luid genoeg gaan hoor...

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Europese veiligheidsnormen zijn er niet voor de grap ofzo
wees voorzichtig :> }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Inderdaad het gaat hard zat bij mij hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via Media Center 9 kun je dat ook gewoon. eerst analyseren en dan alles opkrikken tot x.

maar er zijn meer utils voor. overigens schijnt er ook op sommige ipods een file te staan die je kunt verwijderen waardoor het limiet er af is.

check ipodlounge.com maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Raar van die norm, want op minidisc zit dat niet :p die kun je gewoon lekker hard opnemen, net wat je zelf wil/prettig vindt :)

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:48
j0ck0z schreef op 23 September 2003 @ 14:42:
Raar van die norm, want op minidisc zit dat niet :p die kun je gewoon lekker hard opnemen, net wat je zelf wil/prettig vindt :)
MiniDisc heeft die restrictie ook hoor. Volgens mij is het uitgangsvermogen van de Sony MD-walkmans aangepast om aan de Europese norm te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Zou vreemd zjin als dat niet zo is want Apple kreeg gelijk een een paar maanden Frankrjik aan zijn broek die klaagten dat het volume zo hard kon. Lijkt me een beetje vreemd als dat voor Sony dan niet geldt? :?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Hoe kun je bestaande mediabestanden (wav) aanpassen dat ze luider weer worden gegeven? Zou ook niet gek zijn voor mn ipaq.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vet hoor hij gaat nu echt super hard vergeleken bij eerst, niet dat ik het gebruik maar het is wel geinig ik hou hem gewoon staan op +30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch verwijdert hij de volume cap niet....
Programma doet hetzelfde als vele anderen, gewoon het volume van de mp3 wat opkrikken wat soms tot ruis leidt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 18:48:
En toch verwijdert hij de volume cap niet....
Programma doet hetzelfde als vele anderen, gewoon het volume van de mp3 wat opkrikken wat soms tot ruis leidt
Ligt meer aan de kwaliteit van de MP3 lijkt mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker slecht voor je oren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem op ze hardst zet met 60% hoor dus echt geen ruis
Pagina: 1