Toon posts:

Lieve ReemF

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jouw post :

Dat is geen excuus, om niet zelf moeite te doen om ergens achter te komen. GoT is een forum van tweakers, waarvan enige zelfwerkzaamheid en zoekvermogen wordt verwacht. Ben je een beginner en heb je een bepaald kennis-niveau nog niet, dan moet je je juist inzetten om dat niveau te bereiken, want zo wordt het niks.

GoT staat vol ervaringen, links, tips e.d. over allerhande computer-gerelateerde zaken, en dat is allemaal terug te vinden met de search bovenin. Bovendien zijn er zeer goeie (Google, Metacrawler, Neoseeker) zoeksites, waarvan die laatste Neoseeker speciaal op allerhande hardware(reviews) is gericht. Gewoon je vraag neerplempen ("even konden delen...") is dus not done, in welke vorm dan ook.

Als je in je posthistory kijkt, zie je dat al jouw topics inclusief deze een slotje hebben mogen ontvangen. Bij eenvolgend dergelijk zwak topic van jouw hand, kan je dus een tempban verwachten, aangezien je zelf wel heel erg weinig moeite doet om enig niveau cq. kennis op GoT te brengen

je hebt helemaal gelijk :r

en roep nu maar weer dat ik de faq moet gaan lezen voor de 1000e x maar leg mij is uit wat een zwakke post is .. want ik had voor zover ik weet gewone nederlandse spelling gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:18

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 21:52:

en roep nu maar weer dat ik de faq moet gaan lezen voor de 1000e x maar leg mij is uit wat een zwakke post is .. want ik had voor zover ik weet gewone nederlandse spelling gebruikt.
Als jij de FAQ had gelezen had je dat geweten en was je topic hier nutteloos geweest :) . Blijkbaar wil -of kan- je dat initiatief niet nemen en dan moet je het de crew niet kwalijk nemen dat je daarover aangesproken wordt.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:25

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 21:52:

dat staat niet zozeer in de FAQ of de policy, enkel in bepaalde subforum-policies is hierover geschreven:
Het heeft betreking op het punt: 'wat te verwachten als je een topic opent'.

Het komt erop neer dat het niet gewenst is om topics te openen die nogal 'parasitair' zijn op de ervaringen van anderen.
Je kunt dus beter niet topics openen op basis van 'ik wil wat gaan doen, en nu moeten alle ervarener mensen me even gaan melden wat zij allemaal al weten van dit onderwerp'.

Als je een topic opent heeft het zin om duidelijk je eigen input als basis te geven, wat ben je van plan, hoe wil je dat op gaan lossen, waar verwacht je problemen of heb je al problemen ontdekt:
Zodra iemand aangeeft zelf moeite te doen, zullen anderen eerder motivatie hebben om diegene behulpzaam te zijn.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zoals ^^^ zegt, staat ook hier beschreven:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

als je je daar aan houdt, maak je een 'goede' topicstart, en zal er weinig reden tot slotje zijn ;)

Verder wordt het niet zo gewaardeerd als je met kotssmilies een discussie aangaat... geen lekker begin zeg maar.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dus je zal zelf een hypthese moeten stellen :) Daarop gaan werken.. Dan kan je evt. vragen wat andere mensen van je hypothese vinden hier @ GoT

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Conclusie: steek wat meer tijd in je topicstart, maak een uitgebreid begin, laat daar zien welke moeite je al gedaan hebt, wat je gevonden hebt of geprobeerd, laat zien dat je zelf moeite hebt gedaan :)

Dan zullen de gebruikers geen moeite hebben om je te helpen, en de mod al vaak geen reden om je topic op slot te doen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.