Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSI geforce 4 Ti4400 / afgerukt onderdeel / waar kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Msi ti4400 met een afgerukt onderdeeltje, ik was naar een LAN geweest en d8 neem ff een redelijk videokaartje mee.
Maar in m`n verwarde toestand (alchohol onder andere) was ik zo slim (dus niet) om dat dingetje wat op het onderste plaat staat eraf geript.
overigens werkt de kaart nog naar behoren, mits je vrouwelijk bent want het hele beeld is een beetje rose 8)7.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rflodewijk/brakkemsiti4400.JPG

Wie o wie weet wat het is en of het nog te krijgen is, zodat ik m`n MSI weer van z`n rose kleur kan verlossen.

Google geeft helemaal al geen antwoord, computer/elektroboeren hier ook niet.

zouden jullie svp geduldig op het plaatje kunnen zijn de @Home webspace is op het moment zeer traag :r, meer webspace heb ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 21:54 ]

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:25

BCC

Is gewoon een condensator, kan gewoon een nieuwe op met dezelfde specs..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
BCC schreef op 22 september 2003 @ 21:56:
Is gewoon een condensator, kan gewoon een nieuwe op met dezelfde specs..
Ow ik dacht dat condensatoren er anders uitzagen deze heeft een voledige metal behuizing zegmaar, opzich hebben condensatoren dat ook onder de plastic wikkel/krimpkous.
Maar meestal staan er ook een aantal waarden op maar hier vind ik niks terug, waar kun je deze kopen?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:25

BCC

Dit is een iets duurder model dan die electrolytische dingen. Maar staat er echt niets op dan?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Mailtje, telefoontje, faxje of briefje naar MSI?

Verwijderd

Topicstarter
Nee behalve het opschrift op de bovenkant wat zegmaar in het topic staan of is het plaatje nog niet verschenen :r, wil em je ook wel emailen of toesturen via msn hoeschrijfjeditAThotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 22:01:
Mailtje, telefoontje, faxje of briefje naar MSI?
Idd nlspecial ik zal morgen MSI erover bellen, mailen heb ik al eens eerder gedaan maar volgens mij kun je dan nog beter brieven schrijven aan sinterklaas, zelfs daar krijg je eerder bericht van terug. 8)

Fuck moest edit zijn :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 22:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 21:58:
[...]

Ow ik dacht dat condensatoren er anders uitzagen deze heeft een voledige metal behuizing zegmaar, opzich hebben condensatoren dat ook onder de plastic wikkel/krimpkous.
Maar meestal staan er ook een aantal waarden op maar hier vind ik niks terug, waar kun je deze kopen?
Volgens mij is dat geen condensator, op een condensator staat meestal iets met micro u (jah kan het zo even niet goed weergeven. Een een condensator ziet er naar mijn weten ook niet zo uit :?

Ik denk dat het moeilijk word om zo'n onderdeeltje te vinden je zou het eens kunnen proberen bij een betere electronica zaak (conrad?) en anders MSI eens e-mailen misschien dat hun iets weten.

Verwijderd

Topicstarter
De MSI site werk zoals gewoonlijk weer niet, heeft iemand het telefoonnr. / adresgegevens van MSI Nederland ?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 23:41

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar volgens mij is een distributeur iets heel anders 8)7, ik ben geen beginnende computerzaak ofzo die MSI mobo`s wil verkopen.
Eventueel bedankt voor je hulp maar deze vluchtige posts heb ik niks aan ;)
Ik moet zegmaar het adres van MSI nederland hebben en ik weet dat ie er is, probeer deze link voor de gein eens.
http://www.msi-computer.nl/html/contact/service.htm

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 23:08 ]

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50

M14

Ik weet niet hoe het met MSI zit, maar de gasten van Leadtek zijn zo vriendelijk om te zeggen wat voor waarde een bepaalde component heeft (is wel eens gepost hier --> weerstand er af gebroken). Ik zou het iig proberen. Als je geluk hebt willen ze het onderdeeltje misschien wel opsturen.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:19

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Het is een gewone condensator, met de waarde van 47µF en 21 volt. Alleen is het een smd variant (tenminst... zitten er pootjes door de kaart heen???), en die zijn bijzonder moeilijk te krijgen en te vervangen. Daarnaast hebben deze elkootjes meestal een hogere nauwkeurigheid.
Het groene vlakje is de negative kant (vergelijkbaar met het bandje op een staande elko).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• deepbass909

deepbass909

Heb ff bij conrad gezocht, en daar verkopen ze ze gewoon.
Hier (stond een link die niet werkte) staat een overzicht van alle electrolytische smd condensators.
Ik denk dat je deze (stond een link die niet werkte) (47µF, 16 volt) of deze (stond een link die niet werkte) (47µF, 35 volt) nodig hebt.

Die dingen kosten 35 cent per stuk, dus ik zou ze allebei bestellen/kopen, en dan kijken welke qua maat het beste past (is 9 van de 10 keer een goede indicatie van de maximale spanning die hij moet kunnen verdragen. Gelijke grote bij gelijke capaciteit is gelijke spanning).

Je moet zelf ff zoeken bij conrad.
Ze staan onder: Componenten => Passieve componenten => Condensatoren => SMD ELEKTROLYTISCHE CONDENSATOREN.

[ Voor 69% gewijzigd door deepbass909 op 23-09-2003 11:06 . Reden: linkjes werkte niet ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Topicstarter
Idd dit had ik nodig, is het niet zo dat je minimaal voor 25 euro aan spullen
moet halen bij de Conrad ?
Is er niet een elektronicazaak in Amsterdam/Lelystad die deze dingen verkoopt, of heeft toevallig iemand deze thuis liggen en wil er wat opsturen tegen betaling uiteraard.

Die MSI nederland info pagina werkt nog steeds niet :r

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 17:59
naar de electroboer gaan en vragen of ze die kunnen bestellen als ze het niet hebben.

dan is het wel wat duurder, maar geen verzend kosten (el. boer besteld ook gewoon bij conrad, daar niet van. alleen die doen veel tegelijk :P )

TheS4ndm4n#1919

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
in amsterdam zit geloof ik ook display. die hebben die bende wel. moet je ff kijke op www.display.nl
sit eis nie voor particulieren, winkel wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 22:03:
Is er niet een elektronicazaak in Amsterdam/Lelystad die deze dingen verkoopt, of heeft toevallig iemand deze thuis liggen en wil er wat opsturen tegen betaling uiteraard.

Kijk even in de leveringsvoorwaarden van Conrad

Je kunt natuurlijk ook een MSI dealer in Nederland mailen/bellen. Met wat geluk sturen ze het onderdeel (zoals al gezegd) gratis op, en anders kun je het vast wel bij ze bestellen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je de goede spullen hebt.

Dealerlijst Nederland

Ook staat bij de Global Sites nog dit adres:

Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050,5692
GA Son, The Netherlands.
E-mail: market@msi-computer.nl
URL: http://www.msi-computer.nl
TEL: 31-40-267-6600
FAX: 31-40-267-6699

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat je eventueel ook zou kunnen overwegen, is om gewoon je 'recall' (R) instelling in je monitor wat naar beneden te schroeven :D

Als het goed is wordt het roze dan weer wit :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Fox2
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-06 19:47

Fox2

Spanning!

deepbass909 schreef op 23 September 2003 @ 10:41:
Het is een gewone condensator, met de waarde van 47µF en 21 volt. Alleen is het een smd variant (tenminst... zitten er pootjes door de kaart heen???), en die zijn bijzonder moeilijk te krijgen en te vervangen. Daarnaast hebben deze elkootjes meestal een hogere nauwkeurigheid.
Het groene vlakje is de negative kant (vergelijkbaar met het bandje op een staande elko).
Waarom zou dit een 47 uF en geen 470 uF elco zijn? Het opschriftje laat duidelijk '470' zien. En wanneer dit de notatie zou zijn die ook op kleinere condensatoren wordt gebruikt, dan zou het 47 pF zijn...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 22:03:

Elopta?
Zit vlak bij het Amsterdam CS,
Is n zaakie waar ze scanners en zendapparatuur verkopen, ik weet dat ze reparaties aan dat soort apparatuur doen, en onderdelen als jackplugs etc. verkopen. Misschien ook wel dergelijke componentjes.
Of anders Radio Rotor?

Google => Adressen van Nederlandse elektronica onderdelen leveranciers

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

bij de plaatselijek elektronicaboer heb dezelfde componentjes gehaald voor o.a. een oude sega gamegear (LOL....hij heeft weer geluid ;)) en voor op een videokaart...

zo`n dingetje kostte 20 cent...das niet veel....meteen maar 5 van alle genomen...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• deepbass909

deepbass909

Fox2 schreef op 24 september 2003 @ 12:48:
[...]

Waarom zou dit een 47 uF en geen 470 uF elco zijn? Het opschriftje laat duidelijk '470' zien. En wanneer dit de notatie zou zijn die ook op kleinere condensatoren wordt gebruikt, dan zou het 47 pF zijn...
Sorry, mijn fout.
Het moet inderdaad 470µF zijn.

voor kleinere condensatoren geldt er dat de code altijd 3 cijfers bestaat, waarbij de eerste 2 de waarde zijn en de derde het aantal factor 10's boven 1 pF (104 is dan 10 nF).

• deepbass909

deepbass909

Fox2 schreef op 24 september 2003 @ 12:48:
[...]

Sorry, mijn fout.
Het moet inderdaad 470µF zijn.
Daarnaast is het duidelijk een electrolytische condensator (heeft polariteit) en die beginnen pas bij 1µF. Dus over het type en range van de waarde bestaat geen onduidelijkheid.

voor kleinere condensatoren geldt er dat de code altijd 3 cijfers bestaat, waarbij de eerste 2 de waarde zijn en de derde het aantal factor 10's boven 1 pF (104 is dan 100 nF).

Pagina: 1