Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe kast te kopen omdat mijn no-name kast die ik nu heb mijn huidige setup niet onder de 50 graden kan houden.
Ik kwam bij Mycom en daar zag ik op de site een CoolerMaster Wave Master Centurion staan voor €89,-
Helaas geen plaatje bij Mycom dus bij deze:

Een review van de kast is o.a. hier en hier te vinden.
Meer Wavemaster reviews @ Google / Meer Centurion reviews @ Google
Specs:
Being one of the leading companies that makes quality and stylish aluminum enclosures, our Wave Master breaks traditional square casing design to bring you a more sensational experience.
-Durable lightweight aluminum alloy that greatly reduces its weight (34% in comparison to casings made of iron).
-Stylish curved front plate design.
-Sophisticated machine processing for exotic smooth finish.
-Removable motherboard tray for fast and easy assembly
-Dimension L540 x W198 x H458 mm
-Weight 7.8 kg or 17.2 lb
-Material All Aluminum Alloy
-M/B Type ATX; 12
-Expansion Slots 7
-undefined 4 (Exposed)
-undefined 1 (Exposed), 4 (Hidden)
-Ventilation Dual 80 x 80 x 25 mm fan attached front panelOne 80 x 80 x 25 mm fan attached back panel (Exhaust)
-Additional USB 2.0 x 2; MIC x 1; Earphone jack x 1; III E 1394 x 1
Wat ik me gelijk afvroeg bij de review van OCAddiction is dat er niet wordt gesproken over de fan die je kunt bevestigen aan het bovenpaneel in de kast, zoals hier te zien is.
Is de prijs wel juist, want als je kijkt bij de review staat er een prijs van USD$160
Zijn er al Tweakers die ervaring met deze kast hebben of weten of de kast een goede airflow heeft en een verbetering is ten opzichte van mijn warmteproblemen die ik momenteel heb met onderstaande config?
Edit: als dit het verkeerde topic is wil een vriendelijk modje hem dan even moven want ik wist niet waar dit topic anders te plaatsen....
Ik kwam bij Mycom en daar zag ik op de site een CoolerMaster Wave Master Centurion staan voor €89,-
Helaas geen plaatje bij Mycom dus bij deze:

Een review van de kast is o.a. hier en hier te vinden.
Meer Wavemaster reviews @ Google / Meer Centurion reviews @ Google
Specs:
Being one of the leading companies that makes quality and stylish aluminum enclosures, our Wave Master breaks traditional square casing design to bring you a more sensational experience.
-Durable lightweight aluminum alloy that greatly reduces its weight (34% in comparison to casings made of iron).
-Stylish curved front plate design.
-Sophisticated machine processing for exotic smooth finish.
-Removable motherboard tray for fast and easy assembly
-Dimension L540 x W198 x H458 mm
-Weight 7.8 kg or 17.2 lb
-Material All Aluminum Alloy
-M/B Type ATX; 12
-Expansion Slots 7
-undefined 4 (Exposed)
-undefined 1 (Exposed), 4 (Hidden)
-Ventilation Dual 80 x 80 x 25 mm fan attached front panelOne 80 x 80 x 25 mm fan attached back panel (Exhaust)
-Additional USB 2.0 x 2; MIC x 1; Earphone jack x 1; III E 1394 x 1
Wat ik me gelijk afvroeg bij de review van OCAddiction is dat er niet wordt gesproken over de fan die je kunt bevestigen aan het bovenpaneel in de kast, zoals hier te zien is.
Is de prijs wel juist, want als je kijkt bij de review staat er een prijs van USD$160
Zijn er al Tweakers die ervaring met deze kast hebben of weten of de kast een goede airflow heeft en een verbetering is ten opzichte van mijn warmteproblemen die ik momenteel heb met onderstaande config?
Edit: als dit het verkeerde topic is wil een vriendelijk modje hem dan even moven want ik wist niet waar dit topic anders te plaatsen....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 18:17 . Reden: modedit: links + plaatje gefixed ]