Na recentelijk via "LAST KNOWN GOOD" te hebben "op" - geboot met W2k Workstation heb ik te maken met een "total network lock-out" probleem, m.a.w., kan met geen mogenlijkheid mijn netwerk meer op.
Excuses wegens gebrek aan geld/schijf ruimte nog aan het klooien met W2k (die sowieso Totaal Zuigt op de anno 2003 kloksnelheden, dat is me de afgelopen maanden niet ontgaan(!)).
(zie foutmelding)
. Internet router [NAT] werkt wel, IP's van Srv en WS wel te bereiken in dosbox (cmd).
Kep TCP, File&printer service, client for microsoft networks opnieuw geinstalleerd op de problematische W2k_pro WS. Tevens op W2k_pro, Networking services [Windows componenets] opnieuw geinstalleerd.
Het heeft te maken met termimal server, kan alleen niet tot de kern van het probleem komen.
Excuses wegens gebrek aan geld/schijf ruimte nog aan het klooien met W2k (die sowieso Totaal Zuigt op de anno 2003 kloksnelheden, dat is me de afgelopen maanden niet ontgaan(!)).
(zie foutmelding)
. Internet router [NAT] werkt wel, IP's van Srv en WS wel te bereiken in dosbox (cmd). Kep TCP, File&printer service, client for microsoft networks opnieuw geinstalleerd op de problematische W2k_pro WS. Tevens op W2k_pro, Networking services [Windows componenets] opnieuw geinstalleerd.
Het heeft te maken met termimal server, kan alleen niet tot de kern van het probleem komen.
en