Toon posts:

Zalman zm80c-hp + fan VS Thermaltake Giant 2

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
ik ben van plan om een vga cooler te gaan kopen en ik had al een selectie gemaakt voor mijn ati radeon 9800 non pro (flashed naar pro) }) maar ik vroeg me af or er mensen waren die hun ervaringen met de zm80c-hp of the giant 2 even konden delen O-)

alvast bedankt,

Spawn

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-12-2025

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

elke keer als ik mijn zalman op mijn Geforce 3 draai, dan doet hij het niet meer...
hij is wel lekker stil dan.
Zet ik mijn blue 'lawaai' orb er weer op dan doet hij het gewoon weer...
heel jammer... ik denk dat ik hem (de zalman) zeer binnenkort op mijn 9700 pro zet.

Verwijderd

check de specs/reviews en vergelijk het effectieve koelingsoppervlakte en de behaalde temperaturen ;)

De ZM80A-HP heeft overigens een (iets) groter koelingsoppervlakte (1300cm2) als de C uitvoering. En met een beetje klussen kun je daar ook een fan aan monteren.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor als ik nu mega noeb ben B)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 21:22 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 21:22:
sorry hoor als ik nu mega noeb ben B)
Dat is geen excuus, om niet zelf moeite te doen om ergens achter te komen. GoT is een forum van tweakers, waarvan enige zelfwerkzaamheid en zoekvermogen wordt verwacht. Ben je een beginner en heb je een bepaald kennis-niveau nog niet, dan moet je je juist inzetten om dat niveau te bereiken, want zo wordt het niks.

GoT staat vol ervaringen, links, tips e.d. over allerhande computer-gerelateerde zaken, en dat is allemaal terug te vinden met de search bovenin. Bovendien zijn er zeer goeie (Google, Metacrawler, Neoseeker) zoeksites, waarvan die laatste Neoseeker speciaal op allerhande hardware(reviews) is gericht. Gewoon je vraag neerplempen ("even konden delen...") is dus not done, in welke vorm dan ook.

Als je in je posthistory kijkt, zie je dat al jouw topics inclusief deze een slotje hebben mogen ontvangen. Bij eenvolgend dergelijk zwak topic van jouw hand, kan je dus een tempban verwachten, aangezien je zelf wel heel erg weinig moeite doet om enig niveau cq. kennis op GoT te brengen :/

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.