Sweex LC100020 USB driver gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 11:25
Mensen, ik ben ten einde raad. Ik google er op los maar deze driver is gewoon niet te vinden. De LC100010 drivers werken niet! Is er iemand die mij deze driver wilt mailen of tijdelijk wil hosten. Deze medetweaker zal u zeer dankbaar zijn. Originele CD is tijdens verhuizing gestorven. Dacht dat support geen issue zou zijn |:(

Fantastisch die support van SWEEX. Al 3x een mail gestuurd... dit was de laatste:
Hallo,

Dank u voor het op de website zetten van de driver voor de LC100020. Ik had hem vorige maand nodig maar inmiddels heb ik het maar weg gegooid. Wat heb ik aan hardware die ik niet kan installeren?!?!

En nu even de werkelijkheid... Die driver moet er gewoon staan. Met geen mogelijkhijd kom ik aan die driver en uw support is ook 3x nix. Dit is al de 3e keer in 1,5 maand tijd dat ik om de driver vraag. Het produkt is al maanden te koop en staat zelfs op uw site. Hoe moeilijk kan het zijn om de CD te kopiëren en deze op de site te zetten?!
Fantastisch!

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Die Bruine
Kleine schop zo vlak voor het internethoogtepunt ;) --> Niemand een drivertje :?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
is het sweex of is het een safeway product?
Kijk voor safeway op: http://www.safeway.to
welke chip heeft hij is dat de chip want ik kan vrij weinig vinden voor een lc100020

[ Voor 33% gewijzigd door marrekau117 op 23-09-2003 13:03 ]

• Die Bruine
My problem exactly. Wonder boven wonder heb ik zojuist antwoord gekregen van SWEEX. Nu maar hopen dat ze de driver ook daadwerkelijk kunnen vinden. Dat zou wel op prijs gesteld worden.

Dit ding staat niet bij Safeway in de lijst. Sweex/Safeway is volgens mij echt 1 pot nat. Bij Sweex wel in de lijst, met de oude drivers |:(